جلوگیری از افزایش شدید قیمت خودرو

پرشین خودرو: یک عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد این تذکرات کتبی به شرح زیر قرائت کرد:

نصرالله پژمان فر به وزیر صنعت: لزوم بازنگری در نحوه اعلام قیمت خودرو و جلوگیری از افزایش شدید قیمت خودرو و نحوه اتخاذ تصمیم وزارت مبنی بر اعلام نرخ حاشیه بازار. به وزیر اقتصاد: چرا برای وجهی که وارد کنندگان کالا در قالب ثبت سفارش به حساب بانک چین از طریق بانک مرکزی واریز کردند نه امکان واردات برای آنها ایجاد شده و نه اینکه مبلغ واریزی از سوی بانک‌ها به آنها مسترد شده است؟

داوود محمدی به وزیر آموزش و پرورش: ضرووت تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و تضمین آینده شغلی و برخورداری از حقوق و مزایای قانونی. به وزیر کشاورزی و وزیر اقتصاد: ضرورت رسیدگی به مشکلات مرغداران کشور استان قزوین و ناتوانی مرغداران در بازار پرداخت اقساط وام‌های مأخوذه

محمد عزیزی به وزیر راه: وضعیت پیشرفت جاده ترانزیتی حوزه انتخابیه بسیار نامناسب است.

نادر قاضی پور به همراه چهار نفر از نمایندگان مجلس به وزیر کشاورزی و وزیر صنعت: در توضیح اقلام خوراکی از جمله گوشت و میوه عید نوروز در نقاط محروم و سهمیه روستاییان مورد توجه قرار گیرد.

نادر قاضی پور به وزیر کشور و وزیر اطلاعات و وزیر امور خارجه و وزیر دفاع: برخورد صریح با عوامل به شهادت رسیدن ۲۷ نفر از نیروهای عزیز سپاه در بلوچستان. به وزیر اقتصاد: تصریح در فعال کردن گمرگ و دادن مجوز خاص به اهالی مرز نشین. به وزیر بهداشت: تصریح در روشن کردن وضعیت بیمارستان شهید بهشتی که چندین سال است تعطیل شده است و آثار تخت جمشید در ورودی شیراز دیده شده است.

عزیزی به وزیر نیرو: علیرغم دستور شما در خصوص راه اندازی پروژه تصفیه خانه در حوزه انتخابیه متأسفانه تاکنون افتتاح نشده است.

نادر قاضی پور به وزیر بهداشت: تصریح در تقویت مراکز بهداشتی بخش‌های حوزه انتخابیه. به وزیر راه: تصریح در احداث و راه سازی پل‌های حوزه انتخابیه در سیل سال گذشته تخریب شده است. به وزیر نفت: تصریح در گاز رسانی باقی مانده بخش‌های شمالی حوزه انتخابیه. به وزیر راه: تصریح در احداث جاده در روستاهای بخش سیلوانای ارومیه.

بابایی صالح به وزیر آموزش و پرورش: عدم پرداخت حق و حقوق معلمان.

سید قاسم جاسمی به وزیر مسکن: بی احترامی به جانبازان در کشور در خصوص عوارض آزاد راه‌ها و اخذ وجه غیرقانونی.

محمد مهدی زاهدی به وزیر راه: برخی برج‌های مسکن مهر کرمان دچار مشکل شدند و درخواست کنندگان این مسکن‌ها بر اساس قیمت‌های سال‌های ۹۰ تا ۹۲ قرارداد بسته شده قرار بود این مسکن‌ها تحویل آنها داده شود ولی امروز نرخ بالای را مطالبه می‌کند. به رئیس جمهور و وزیر کشاورزی: علیرغم اینکه حقوق اکثر شاغلین دستگاه‌های اجرایی طی این سال‌ها رشد خوبی داشته متأسفانه به پرسنل وزارت کشاورزی بی عنایتی شده و مانند سایر دستگاه‌ها حقوق دریافت نکرده‌اند.

عباس گودرزی به وزیر راه و وزیر ورزش: لزوم تصریح در تکمیل ورزشگاه بروجرد و تخصیص اعتبار لازم.

محمد مهدی زاهدی به رئیس جمهور و وزیر دفاع: بازنشستگان نیروهای مسلح بویژه ارتش وضعیت معیشتی خوبی ندراند اکثر آنها دریافتی زیر ۲.۵ میلیون دارند می‌طلبد اصلاح حقوق آنها صورت گیرد.

بیت الله عبدالهی به وزیر کار: چرا بخش عمده‌ای از فقرا و اکثر آسیب دیدگان از دریافت بسته‌های حمایتی محروم شدند.

نادر قاضی پور به وزیر آموزش و پرورش: جمع آوری مدارس کانکس در بخش مرزی سیروانان ارومیه.

 

 

خودرو


منصور مرادی به رئیس جمهور: دلیل عدم طرح موضوع تخصیص سود بازرگانی مرز مریوان در هیئت دولت چیست؟

علیرضا محجوب به وزیر راه: رعایت حجاب در پروازهای شرکت‌های هوایی.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به رئیس جمهور: توجه به موضوع مزد کارگران در سال ۹۸ با توجه به گرانی و تورم.

حسینعلی حاجی دلیگانی به رئیس جمهور: اعتبار مصوب برای بخشودگی سود کارمزد و جرایم وام‌های سررسیده شده کشاورزان فقط برای ده درصد کشاورزان کفایت می‌کند مابقی چه کنند. به وزیر کار: چرا سازمان تأمین اجتماعی از پذیرش سوابق و انتقال بیمه‌ای بیمه گذاران صندوق روستاییان و عشایری صندوق تأمین اجتماعی امتناع می‌کنند.

هاجر چنارانی و سیده حمیده زر آبادی به رئیس جمهور: برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور که مقرر بود تا پایان سال سال اول اجرایی قانون برنامه به تصویب هیئت وزیران برسد. وزیر نیرو و وزیر نفت در این خصوص چه اقداماتی انجام دادند.

هاجر چنارانی به وزیر آموزش و پرورش: نیشابور بزرگ خیران بزرگی در حوزه آموزش و پرورش و مدرسه سازی دارند در راستای اهدای مدال فرهنگ و ادب برای این خیرین چه طرح‌های دارید. به رئیس جمهور: سفر شمال به خراسان رضوی نور امید به قلب مردم استان دارد امروز مسؤولین و مردم منتظر قول‌های شما و بودجه‌های سفر شما هستند تا پروژه‌های نیمه تمام اجرایی شود. به وزیر راه: مطالبات پیمانکاران استان خراسان رضوی نیازمند نگاه ویژه‌ای است تا بتوانیم برای قراردادهای جدید از پیمانکاران استفاده کنیم.

سید حسین نبوی حسینی به وزیر کشاورزی: چرا در تأمین نهادهای کشاورزی و دامپروری کوتاهی می‌شود و موجب می‌شود کشاورزان و دامپروران با مشکل روبرو شوند.

محسن علیجانی به وزیر بهداشت و رئیس جمهور: لزوم بازنگری مجدد در آئین نامه انتقال دانشگاه‌های خارج از کشور به دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور که موجب دور زدن کنکور نشود.

قاضی پور به رئیس جمهور: تصریح در پرداخت حق الزحمه کارکنان شوراهای حل اختلاف طبق قانون بودجه سال ۹۷. به وزیر اقتصاد: تصریح در حل مشکلات کارکنان رسمی راه آهن که به موجب واگذاری‌ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

هاجر چنارانی به وزیر اقتصاد: با توجه به نزدیکی شب عید تمهیداتی صورت گیرد که در سطح جامعه شاهد تورم نباشیم و به کاهش بی ثباتی بازار کمک کنند.

اسد الله قره خانی به وزیر علوم: عزل یک خانم از ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گرگان با دارا بودن تمام شرایط و انتصاب یک آقا بدون داشتن شرایط در این دانشکده دخترانه و سپری شدن چندین مدت از این انتصاب.

هاجر چنارانی به رئیس جمهور: همه ظرفیت‌های لازم برای مقابله با تحریم فراهم است ظرفیت همسایگان عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان، ارمنستان و سوریه بی تفاوتی کافی است. به راحتی می‌توان تحریم‌ها را شکست دهیم راه حل این است چشم به آمریکا و اروپا ندوزیم.

نبی هزار جریبی به رئیس جمهور: چرا کود شیمیایی به صورت دولتی به کشاورزان تحویل داده نمی‌شود.

کد خبر 110216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha