تجربه رانندگی  یک خبرنگار با شورولت کوروت C7 + تصویر

پرشین خودرو: یک خبرنگار خودرو تجربه خود از رانندگی ۱۴۵۰ کیلومتری با شورولت کوروت C7 نسخه Z51 را بیان کرده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، شورولت کوروت به عنوان پرچمدار خودرو‌های اسپرت این شرکت و همچنین پرچمدار خودرو‌های اسپرت آمریکایی از سال ۱۹۵۳ روی خط تولید قرار دارد. این خودروی اسپرت موتورجلو در تمامی نسل‌هایش یکی از موفق‌ترین اسپرت‌های آمریکایی بوده و همیشه رقابت تنگاتنگی با رقبای اروپایی خود داشت. حال در آستانه معرفی نسل هشتم این اسپرت پر‌آوازه با نام C8، نسل هفتم آن قرار است از خط تولید خارج شود. از این رو یک خبرنگار حوزه خودرو یکی از خاص‌ترین نمونه‌های نسل هفتم کرورت با پسوند Z51 را به مدت ۵ روز طی یک سفر ۱۴۵۰ کیلومتری مورد بررسی قرار داده تا ثابت کند هنوز برای خداحافظی با این خودرو زود است!

با تحویل شورولت کوروت C7 قرمزرنگ مجهز به پکیج Z51 سفر آغاز می‌شود. نسخه Z51 نسبت به نسخه استاندارد کوروت C7 دارای کامل‌ترین تجهیزات و امکانات رفاهی و فنی است. این امکانات شامل سیستم تعلیق مغناطیسی تطبیق‌پذیر، سیستم برقی کنترل جهت عبوری هوا، سیستم اگزوز با تنظیم چندگانه، ترمز‌های تقویت شده، سیستم انتقال نیروی بهبودیافته و اسپویلر عقب متفاوت می‌شود.

در نمای داخلی نیز امکاناتی همچون صندلی‌های راحت‌تر به همراه حافظه تنظیم اتوماتیک، گرم‌کن آینه‌ها، گرم‌کن و سرد‌کن صندلی‌ها و هدآپ دیسپلِی قرار گرفته‌اند. در ادامه این خبرنگار از راحتی خودرو نسبت به نسخه استاندارد در سفر‌های طولانی بین شهری سخن می‌گوید. با قرار دادن خودرو در حالت اسپرت و تنظیم سیستم اگزوز در حالت مسابقه، بیشترین توان خروجی به همراه بالا‌ترین صدای تولیدی ارائه می‌شود. چسبندگی خودرو به‌ویژه در این نسخه مثال زدنی است و در پیچ‌های تند از فرمان‌پذیری بالایی برخوردار است.

وی در ادامه می‌گوید: «امکان کم‌فرمانی یا خارج شدن کنترل در این خودرو غیرممکن است». این در حالی است که در صورت خاموش کردن سیستم کنترل پایداری، با اندکی فشار اضافه بر روی پدال گاز چرخ‌های عقب بکسواد کرده و توان بالای موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر Vشکل به نمایش گذاشته می‌شود. پیشرانه‌ای که توان خروجی آن به ۴۶۵ اسب‌بخار می‌رسد. با وجود بهره‌گیری از یک موتور با تکنولوژی قدیمی و بدون استفاده از توربو‌شارژر، کورورت C7 ممکن است خودروی کم‌مصرفی نباشد اما با قرار دادن آن در حالت Tour شخصیت خودرو به کل عوض می‌شود و در کنار ارائه سواری راحت، تولید صدای آن نیز به حداقل می‌رسد.

در نهایت این خبرنگار اشاره دارد که کوروت یک خودروی اسپرت با قابلیت‌های فنی فوق‌العاده است که برای مصارف روزمره نیز می‌تواند مناسب باشد و نسل هفتم آن با وجود نزدیک بودن به زمان بازنشستگی، کمامان سرزنده و مدرن ارزیابی می‌شود.

قیمت شورولت کوروت C7 در حالت پایه از ۵۶ هزار دلار آغاز می‌شود و در نمونه مورد آزمایش با پکیج Z51 به ۶۶ هزار دلار نیز می‌رسد که در مقایسه با رقبای اروپایی عدد معقولی به‌نظر می‌رسد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Chevrolet Corvette C7 را مشاهده می‌کنید.



شورولت

 

 

شورلت

 

 

 

خودرو

 

 

 

خودرو

 

 

خودرو

کد خبر 110218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha