کد خبر 110241
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
تصادف در جاده زنجان 3 کشته برجا گذاشت

پرشین خودرو: جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: انحراف به چپ خودروی سواری پراید در جاده خدابنده - سلطانیه و برخورد با یک دستگاه وانت نیسان، راننده و سرنشینان پراید را به کام مرگ فرستاد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی گفت: این حادثه رانندگی ساعت 21 یکشنبه شب در کیلومتر 15 این مسیر ارتباطی و نزدیک روستای خمارک شهرستان خدابنده اتفاق افتاد.


وی اظهار داشت: راننده و 2 سرنشین زن خودروی سواری پراید پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده به علت شدت جراحات وارده، جان باختند.


عظیمی تصریح کرد: در زمان حاضر نیز اغلب سطح جاده های ارتباطی استان به صورت مقطعی با یخ زدگی مواجه هستند و لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه و دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند.


در 10 ماهه امسال 215 نفر بر اثر تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی برون شهری این استان، جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش نشان می دهد.


طی 10 ماه اخیر تعداد کشته های ناشی از تصادفات رانندگی برون شهر زنجان 41 نفر بیشتر از کشته های مدت مشابه پارسال است.


استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

کد خبر 110241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha