کد خبر 110243
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
سهم 70 درصدی تولید ملی در بازار لاستیک

پرشین خودرو: رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: هم اکنون ۷۰ درصد لاستیک های موجود در بازار تولید داخل و ۳۰ درصد وارداتی است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، داود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک  درباره بازار لاستیک گفت: هم اکنون ۷۰ درصد لاستیک های موجود در بازار تولید داخل و ۳۰ درصد وارداتی است.


وی با اشاره به اینکه دولت باید در زمینه تامین مواد اولیه حمایت‌های ویژه ای داشته باشد، اظهار کرد: درخواست هایی از دولت داشته ایم و امیدواریم آنها به زودی محقق شود.

بیشتر بخوانید: کاهش عرضه از سوی کارخانه‌ها، افزایش قیمت لاستیک را رقم زد

سعادتی نژاد با بیان اینکه مشکلی در تولید لاستیک‌ کامیون‌های سنگین نداریم افزود: در شرایط کنونی، بیشترین مشکل، در زمینه لوازم یدکی است.

 

لاستیگ


به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، زمانی بازار لاستیک به آرامش می رسد که توزیع لاستیک در بازار باثبات‌تر شود.

سعادتی نژاد با بیان اینکه لاستیک‌های وارداتی باید نشان گواهی کیفیت اتحادیه اروپا را داشته باشند افزود: شرکت‌های تولید کننده خارجی مبداء یا باید تحت لیسانس شرکت‌های اروپایی باشند و یا استاندارد‌های مورد نظر در این زمینه را کسب کنند.

وی گفت: وارد کنندگان لاستیک باید نماینده تولید کنندگان خارجی در ایران باشند تا هم محصولاتشان را ضمانت کنند و هم خدمات پس از فروش مناسبی را به خریدار ارائه کنند.

سعادتی نژاد در پایان بیان کرد: با اجرای راهکارهایی به منظور کنترل واردات، از ورود لاستیک های بی کیفیت به کشور جلوگیری می شود.

کد خبر 110243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha