کد خبر 110265
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
 رانندگان زنجیرچرخ را فراموش نکنند

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای شمالی کشور و ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های کلانشهر تهران خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در این باره اظهار کرد در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در برخی از محورهای مازندران و محور کلاله-مراوه تپه در استان گلستان هستیم. هم چنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در گردنه اسداباد همدان، بجنورد-آشخانه خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی به علت یخ زدگی این محورها، گفت: در حال حاضر تردد همراه با زنجیر چرخ در محورهای توسکستان-شاهرود و خلخال-اسالم اجباری است. همچنین به رانندگان توصیه می‌کنم که حتماً تجهیزات زمستانی به همراه خود داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در ورودی شهر تهران، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و جاده مخصوص کرج-تهران نیمه سنگین، و در آزادراه کرج تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره سنگین گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

کد خبر 110265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha