کد خبر 110308
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
بازنشستگان برای سفرهای نوروزی ثبت نام کنند

پرشین خودرو: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان تحت پوشش این صندوق برای استفاده از تورهای های سفرهای نوروزی ثبت نام کنند.

به گزارش پرشین خودرو، زهرا زاده غلام، روز دوشنبه با اشاره به همکاری شرکت های گردشگری برای فراهم کردن سفرهای نوروزی مناسب برای بازنشستگان این صندوق، افزود: با وجود اعلام خبر آغاز ثبت نام تورهای زیارتی و سیاحتی به صورت آنلاین، هنوز شرکت های تحت پوشش به طور کامل برنامه تورهای نوروز خود را در این سایت ثبت نکرده اند، اما بازنشستگان و موظفان می توانند برای استفاده از تورهای مورد نظر خود به سایت شرکت ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com ، سایت خاتم تور مربوط به شرکت پرشین گلف به نشانی www.khatamtour.ir و همچنین سایت شرکت سفر کارت ملی به نشانی baztour.ir مراجعه کنند.


وی گفت: هر یک از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با یک نفر همراه در طول دوران بازنشستگی می توانند 3 بار از تسهیلات سفر استفاده کنند.
وی ادامه داد: این تسهیلات امسال برای یک بازنشسته و فرد همراه به 740 هزار تومان افزایش یافته که در زمان ثبت نام و خرید آنلاین این مبلغ از مجموع هزینه تور این عزیزان کسر می شود.
وی تصریح کرد: فروش ویژه نوروزی شرکت ایرانگردی و جهانگردی آغاز شده و برای شرکت پرشین گلف نیز تا پایان هفته ثبت نام آنلاین آن آغاز می شود.
زاده غلام گفت: برای اطلاع دقیق و رزرو تورهای نوروزی، بازنشستگان حتما با شماره های ارتباطی این دو شرکت به عنوان مجریان اصلی برپایی تورهای گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تماس بگیرند و درخواست خود را اعلام کنند.

 

سفر

 

* 47 هتل ایرانگردی در خدمت سفرهای نوروزی بازنشستگان


مهرداد تاوتلی، مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی نیز با اشاره به اجرای تورهای گردشگری نوروز توسط این شرکت گفت: با توجه به تأکید مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، برنامه مسافرت های نوروزی در قالب بسته های ویژه برای رزرو آنلاین و در جهت رفاه حال بازنشستگان تحت پوشش، در سایت این شرکت به نشانی www.ittic.com قرار داده شده است.
وی گفت: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند برای ارتباط و رزرو پکیج مسافرتی نوروز به سایت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن های دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی و همچنین سایت این دفتر رزرو آنلاین خود را انجام دهند.

* تورهای سیاحتی-زیارتی نوروز 98 شرکت سفر کارت ملی


سید مهدی خراسانی، سرپرست شرکت سفر کارت ملی متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری و وابسته به شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز گفت: این شرکت آمادگی دارد در فروردین 98 با پکیج تورهای نوروزی خود پذیرای بازنشستگان کشوری باشد.
وی گفت: بازنشستگان می توانند با مراجعه به سامانه رزور آنلاین تور به نشانی baztour.ir یا تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن 42643-021 داخلی 709 و 708 یا شماره تماس 3-88659360 برای رزرو تورهای نوروزی اقدام کنند.

کد خبر 110308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha