«چانگان» رکورددار بزرگ ترین رژه ماشین های خودران شد! + ویدئو

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی چانگان با ترتیب دادن یک رژه بزرگ از ماشین های خودران، توانست نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اتومبیل های مستقل از راننده در علاقه مندان به خودرو اشتیاق ایجاد کرده است، اما اگر در رابطه با وسایل نقلیه خودران صادق باشیم، احتمالا هرگز افراد معمولی نمی خواهند یک اتومبیل خودران و پر از ریسک داشته باشند. با این وجود صنعت خودرو به نظر می رسد که در این مسیر قرار گرفته و نمی تواند دست از توسعه برای تولید وسایل نقلیه خودران بردارد. نمونه آن کمپانی خودروسازی "چانگان" که در تلاش اخیر خود موفق شده یک رژه بزرگ از اتومبیل های خودران تشکیل داده و یک رکورد جدید جهانی در صنعت خودروسازی به ثبت برساند.

به طور طبیعی، آنها می خواهند پیشرفت های خود را به نمایش بگذارند و بهترین کار این است که یک نمایش بزرگ ترتیب دهند. در همین خصوص کمپانی خودروسازی "چانگان" برای تبلیغ ماشین های خودران و تکنولوژی خود در رسیدن به این هدف مهم که بر روی چانگان CS55 اعمال شده است، یک رژه بزرگ با حضور 55 خودرو تشکیل داده و در ثبت یک رکورد جدید موفق بوده است.

برای ثبت این رکورد، ناوگان 55 دستگاهی از خودروهای چانگان CS55 با سرعت 30 کیلومتر برساعت و به فاصله 2 متری از یک دیگر در مسیر 3.2 کیلومتری محل آزمایش محصولات چانگان قرار گرفته و به مدت 9 دقیقه و 7 ثانیه توانستند یک رژه دسته جمعی با تکیه بر سیستم های مستقل از راننده خود داشته باشند.

به دلایل ایمنی، پشت فرمان تمامی خودروها راننده وجود داشته تا در صورت بروز مشکل و اختلال در سیستم رانندگی خودکار بتوانند هدایت اتومبیل را برعهده بگیرند، اما در طول ثبت رکورد هیچ یک از رانندگان در عملکرد اتومبیل مداخله‌ای نداشتند تا این رژه کاملا با تکیه بر سیستم رانندگی خودکار باشد، هرچند در اصل تعداد خودروهای شرکت کننده در این رژه 56 دستگاه بوده و یک اتومبیل به دلیل مداخله راننده از مسیر خارج می شود تا در نهایت ثبت رکورد شرکت خودروسازی چانگان برای 55 دستگاه باشد.

کد خبر 110320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha