گزیده ای از بزرگ ترین تصادفات مسابقات اتومبیلرانی ناسکار در قرن 21 + ویدئو

پرشین خودرو: در مسابقات ناسکار، رقابت نزدیک میان شرکت کنندگان موجب می شود تا کوچک‌ترین اشتباه تبدیل به یک حادثه بزرگ شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مسابقات اتومبیلرانی علاوه بر جذابیت‌های بالا، همیشه خطرات خاص خود را به دلیل سرعت بسیار بالا دارند و همزمان با حادثه هستند که گاهی اوقات موجب مرگ راننده و یا حتی گاهی اوقات موجب کشته شدن تماشاگران حاضر در اطراف پیست می‌شود، درست همانند فاجعه مسابقات اتومبیلرانی فرانسه در سال 1995 میلادی که به دلیل برخورد قطعات ناشی از تصادف با تماشاچیان کنار پیست، حدود 83 نفر کشته و همچنین 120 نفر هم مجروح شدند.

ولی در این میان مسابقات اتومبیلرانی ناسکار به خاطر سرعت‌های بسیار بالا و پیست نسبتا صاف بیضی شکل با پیچ‌های ملایم که تاثیری در کاهش سرعت مسابقه دهندگان ندارد و از همه مهم تر فاصله‌ بسیار کمی که بین اتومبیل‌های مسابقه دهنده وجود دارد، باعث شده تا مسابقات ناسکار علاوه بر هیجان بسیار بالا، تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین مسابقات اتومبیلرانی جهان شود که در صورت بروز کوچک‌ترین حادثه، یک فاجعه بزرگ به همراه خواهد داشت.

در همین رابطه پرشین خودرو گزیده ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تصادفات مسابقات ناسکار در قرن 21 میلادی را برای شما همراهان همیشگی آماده کرده است که تماشای آن خالی از لطف نخواهد بود.

کد خبر 110352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha