پرداخت جرائم رانندگی  را به روز آخر موکول نکنید

پرشین خودرو: رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: متقاضیان نقل و انتقال خودرو، روز آخر برای پرداخت جرائم معوق اقدام نکنند چراکه روش پرداخت جرایم متفاوت و بعضا با تأخیر است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بعضاً متقاضیان نقل و انتقال خودرو همزمان با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به پرداخت جرایم رانندگی معوق اقدام می‌کنند.


رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه روش‌های پرداخت جرایم رانندگی متفاوت است، افزود: در برخی روش‌ها پرداخت جرایم به صورت لحظه‌ای در سیستم اعمال و در برخی روش‌ها نیز با ۲۴ ساعت تاخیر در سیستم اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: همین امر بعضا موجب می‌شود متقاضیان نقل و انتقال خودرو زمانی که به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند متوجه شوند که هنوز جرایم پرداخت شده آنها اعمال نشده و به ناچار مجبورند مجددا نسبت به پرداخت جریمه اقدام کنند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: هر چند این دسته از متقاضیان می‌توانند مجددا با مراجعه به پلیس راهور ناجا درخواست استرداد وجه کنند؛ اما این روند بسیار طولانی و زمان‌گیر است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت توصیه می‌کنیم مالکان خودروها قبل از نقل و انتقال از طریق ارسال VIN خودرو به شماره پیامک ١١٠١٢٠٢٠٢٠ ابتدا از صفر بودن رقم خلافی خودرو خود مطلع شده و پس از آن به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

کد خبر 110363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha