کد خبر 110370
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
جذاب‌ترین خودرو‌های پاریس هیلتون

پرشین خودرو: پاریس هیلتون بواسطه ثروت بیشمار ریچارد هیلتون، پدرش که مالک هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است به شهرت رسید و به لطف ثروت پدر و البته رخسار زیبایی که دارد توانست خودش را در دنیای مد و لباس، بازیگری، خوانندگی و حتی نویسندگی مطرح کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، پاریس هیلتون بواسطه ثروت بیشمار ریچارد هیلتون، پدرش که مالک هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است به شهرت رسید و به لطف ثروت پدر و البته رخسار زیبایی که دارد توانست خودش را در دنیای مد و لباس، بازیگری، خوانندگی و حتی نویسندگی مطرح کند. بعید می‌دانیم پاریس از این فعالیت‌ها پول خوبی به جیب زده باشد اما تکیه بر ثروت پدرش باعث شده تا یکی از ثروتمند‌ترین سلبریتی‌های روزگار باشد و سوار بر خودروهای شیک و اشرافی در خیابان‌ها چرخ بزند.

در این بین شما بهتر از ما می‌دانید وقتی پول و ثروت داشته باشید، خوش‌ سلیقه‌ هم می‌شوید و در همین راستا شاهد خودروهایی بسیار شیک و اشرافی در گاراژ پاریس هیلتون هستیم. برای نمونه می‌توان به بنتلی‌ها و فراری‌های پاریس هیلتون اشاره کرد. این سلبریتی که حاشیه‌های زیادی را نیز در زندگی خودش تجربه کرده، مدعی است به لکسوس ال‌.‌اف‌.‌ای عشق می‌ورزند و جالب است بدانید این خودرو چیزی حدود ۳۵۰ هزار دلار قیمت دارد.

در کنار این خودروهای فوق‌سریع، دوجین خودروی لاچکری دیگر مانند بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی صورتی را در کلکسیون پاریس هیلتون می‌بینیم، از طرف دیگر این سلبریتی که پدرش بیشتر از ۵۴۰ هتل در سرتاسر دنیا دارد به خودروهای شاسی‌بلند نیز عشق می‌ورزد و لند روور رنج روور و جی‌.‌ام‌.سی یوکان هیبرید را می‌توان تنها قسمتی از شاسی‌بلند‌های پاریس هیلتون دانست.

با این تعریف‌ و تمجیدهایی که از کلکسیون خودروهای پاریس هیلتون داشتیم حتماً شما هم کنجکاو شده‌اید بیبینید این سلبریتی ثروتمند مالک چه خودروهایی است. در نتیجه در ادامه با هم به جذاب‌ترین خودروهای پاریس هیلتون نگاهی خواهیم داشت.



۲۰. مک‌لارن ام.‌پی‌.۴ اسپایدر ۱۲ سی



خودرو

 

اولین خودرو از فهرست بلند‌بالای خودروهای پاریس هیلتون را با مک‌لارن شروع می‌کنیم که می‌دانیم شما هم مثل ما عاشق این برند خودروساز هستید. پاریس هیلتون که عشق نهانی به سرعت و هیجان دارد یک دستگاه مک‌لارن ام.‌پی‌.‌۴ اسپایدر ۱۲ سی را به گاراژ خودش اضافه کرده است.

این مک‌لارن از پیشرانه قدرتمند V8 بهره گرفته است و ۶۱۶ اسب‌بخار نیرو دارد، به لطف چنین نیرویی مک‌لارن اسپادر ۱۲ سی در عرض ۳ ثانیه از صفر کیلومتر به یک‌صد کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد و نهایت سرعت این خودرو چیزی حدود ۳۳۰ کیلومتر در ساعت است.

بعید می‌دانیم پاریس هیلتون توانسته باشد چنین سرعتی را با مک‌لارن اسپایدر ۱۲ سی تجربه کرده باشد اما مطمئن هستیم که این خودرو ۷ دنده اتومات و دستی دارد تجربه شیرین و دلنشینی را در اختیار پاریس هیلتون قرار داده است. جالب است بدانید مدل ۲۰۱۹ مک‌لارن ام.‌پی‌ ۴ اسپایدر ۱۲ سی در بازارهای جهانی با قیمتی حدود ۲۶۸ هزار دلار معامله می‌شود.



۱۹. مک‌لارن ۶۵۰ اس



خودرو

 

پاریس هیلتون به اندازه‌ای عاشق برند مک‌لارن است که به داشتن تنها یک دستگاه از این خودروهای سریع قناعت نکرده و ترجیح داده است مک‌لارن ۶۵۰ اس را نیز به کلکسیون خودروهای شخصی‌اش اضافه کند. این مک‌لارن سریع‌السیر از پیشرانه V8 بهرهر می‌گیرد و ۶۴۱ اسب‌بخار نیرو دارد.

مک‌لارن ۶۵۰ اس در عرض تنها ۲.۸ ثانیه از سرعت صفر به یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند و پس از گذشت ۵.۹ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو از ۷ دنده اتومات و دستی بهره گرفته است و مدل ۲۰‍۱۵ این مک‌لارن سریع چابک در بازارهای جهانی با قیمتی معادل ۲۸۳ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

 


۱۸. رولزرویس گوست



خودرو

 

سلبریتی‌ را سراغ نداریم که دست‌کم یک دستگاه رولزرویس در کلکسیون شخصی‌اش نداشته باشد، پاریس هلیتون نیز که از کودکی میان پر قو بزرگ شده است و مال و منال زیادی در اختیار دارد این پول و ثروت را خرج خرید یک دستگاه رولزرویس گوست کرده است.

این رولزرویس ممکن است ظاهری اشرافی و لاچکری داشته باشد اما فریب ظاهر رولزرویس گوست را نخورید چرا که با یک خودروی قدرتمند و سریع طرف هستیم. رولزرویس گوستی که پاریس هیلتون سوار آن می‌شود به یک پیشرانه V12 مجهز است و این پیشرانه ۵۶۳ اسب‌بخار نیرو در اختیار پاریس هیلتون قرار می‌دهد تا در عرض ۴.۸ ثانیه از سرعت صفر به یک‌صد کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو گیربکسی با ۸ دنده اتومات دارد و در داخل آن هم با تجهیزات لوکس و اشرافی طرف هستیم که برازنده سلبریتی با پول و ثروت پاریس هیلتون می‌باشد.

رولرزرویس گوست تا میزان ۲۴۳ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد و مدل ۲۰۱۹ این خودرو در بازارهای جهانی قیمتی حدود ۳۲۴ هزار دلار دارد.

۱۷. مرسدس‌بنز اس.‌ال‌.‌آر مک‌لارن


وقتی برند مرسدس‌بنز با مک‌لارن برای ساخت یک خودرو همکاری کند کاملاً مشخص است که یک خودروی فوق‌سریع و زیبا را شاهد خواهیم بود. مرسدس‌بنز ال.‌ال‌آر مک‌لارن دقیقاً همان چیزی است که یک سلبریتی آرزویش را دارد. به همین دلیل نیز پاریس هیلتون که علاقه زیادی به برند مرسدس‌بنز دارد و از عاشقان مک‌لارن است یک دستگاه مرسدس‌بنز اس‌.‌ال.‌آر مک‌لارن را به گاراژ خودش اضافه کرده است.

همان‌گونه که از این خودروی زیبا انتظار می‌رود شتاب بسیار خوبی دارد و در عرض ۳.۷ ثانیه به یک‌صد کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد و پس از گذشت ۳.۷ ثانیه این خودرو به سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. مرسدس‌بنز ا‌س.‌ال‌.‌آر مک‌لارن چنین سرعت و شتابی را مدیون پیشرانه V8 این خودرو است و این موتور چیزی حدود ۶۱۷ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.

مرسدس‌بنز اس‌.‌ال‌.‌آر با ۵ دنده خودکار و دستی عرضه می‌شود و مدل ۲۰۱۰ این خودرو در بازارهای جهانی قیمتی حدود ۳۴۶ هزار یورو قیمت دارد.

۱۶. مرسدس‌بنز اس‌.‌ال‌.‌‌اس ای‌.‌ام‌.‌جی


تجربه نشان داده است پاریس هیلتون عشق پایان ناپذیری به برند مرسدس‌بنز دارد و هرچقدر هم که مرسدس‌بنز بخرد باز هم آتش عشق او به این برند خاموش نمی‌شود. در همین راستا یک دستگاه مرسدس‌بنز اس‌.ل‌.‌اس ای‌.‌ام‌.‌جی بسیار زیبا و شیک را در گاراژ پاریس هیلتون می‌بینیم. این خودرو در کنار زیبایی که دارد بسیار سریع و چابک نیز هست و از یک پیشرانه V8 با ۵۶۳ اسب‌بخار نیرو بهره می‌گیرد.

این مرسدس‌بنز زیبا و اشرافی در عرض ۳.۵ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و بیشترین سرعت این خودرو معادل ۳۱۵ کیلومتر در ساعت است. مرسدس‌بنز اس‌.‌ال‌.‌اس ای‌.‌ام‌.‌جی که پاریس هیلتون سوار آن می‌شود دارای ۷ دنده خودکار و اتوماتیک است مدل ۲۰۱۲ این خودرو ۲۲۵ هزار دلار قیمت دارد.

۱۵. فراری کالیفرنیا
 

 

خودرو


فراری از آن برند‌هایی است که حتی اگر عاشق خودرو نباشید باز هم فراری را می‌شناسید، پاریس هیلتون نیز که کلکسیون خودروهایش از علاقه او به ماشین‌های سریع و پرسرعت حکایت دارد یک دستگاه فراری کالیفرنیا را به این کلکسیون اضافه کرده تا گاراژ خودروهای پاریس هیلتون از برند فراری هم یک محصول داشته باشد.

فراری کالیفرنیا یکی از چابک‌ترین فراری‌های دنیا است و از یک پیشرانه V8 بهره می‌برد، این پیشرانه ۵۵۲ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و در عرض تنها ۳.۳ ثانیه خودرو را به شتابی برابر با ۱۰۰ کیلومتر می‌رساند، فراری کالیفرنیا پس از گذشت ۷.۱ ثانیه به میزان ۱۶۰ کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد و مدل ۲۰۱۷ این خودرو چیزی حدود ۲۱۰ هزار دلار قیمت دارد.

این فراری تیزپر و چابک با ۷ دنده اتوماتیک و دستی عرضه می‌شود و در صورت سفارش مشتری، قابلیت‌های مختلفی برای هندلینگ بهتر خودرو به فراری کالیفرنیا اضافه خواهد شد. به این ترتیب می‌توان گفت اگر ما هم جای پاریس هیلتون بودیم و حساب پول‌ها‌ی‌مان از دستمان در رفته بود بدون شک یک دستگاه فراری کالیفرنیا می‌خریدیم.

۱۴. فراری ۴۵۸ ایتالیا


در بالا برای شما از عشق پاریس هلیتون به فراری گفتیم و در ادامه برای اینکه گفته‌مان را به شما ثابت کنیم به مدل‌های بیشتری از فراری‌های پاریس هیلتون اشاره خواهیم کرد. در این زمینه می‌توان از فراری ۴۵۸ ایتالیا نام برد که پاریس هیلتون افتخار سوار شدن بر این اسب چموش را دارد.

فراری ۴۵۸ ایتالیا همانند بیشتر خودروهای پرسرعت پیشرانه‌ای از نوع V8 دارد و ۵۶۲ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد. این اسب‌ تیزپر و چابک در عرض ۳.۳ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر به میزان ۱۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد و پس از گذشت تنها ۷.۴ ثانیه سرعت این خودرو به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

فراری ۴۵۸ ایتالیا که پاریس هیلتون سوار آن می‌شود از ۷ دنده اتوماتیک و خودکار بهره می‌گیرد و مدل ۲۰۱۰ این خودرو در بازارهای جهانی حدود ۲۲۶ هزار دلار قیمت دارد.

۱۳. فراری انزو


امیدواریم حرف ما باور کرده باشید که پاریس هیلتون عاشق برند فراری است، اگر باور ندارید برای شما باید بگوییم که پاریس زیبا و دوست‌داشتنی در کنار فراری ۴۵۸ و فراری کالیفرنیا، یک دستگاه فراری انزو نیز به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است. این فراری قدرتمند و سریع به یک پیشرانه V12 مجهز است و ۶۵۰ اسب‌بخار نیرو دارد. فراری انزو در عرض ۳.۷ ثانیه از سرعت صفر به یک‌صد کیلومتر در ساعت شتاب می‌گیرد و با نهایت سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت پهنای جاده را میشکافد و به‌پیش می‌رود.

این خودرو یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای فراری است و مدل ۲۰۱۹ فراری انزو حدود ۶۵۰ هزار دلار قیمت دارد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید تیم فراری در مسابقات فرمول‌وان نیز سابقه درخشانی دارد و تجربه‌های این تیم در ساخت فراری انزو به‌خدمت گرفته شده است تا یکی از پرشتاب‌ترین خودورهای دنیا زیر رکاب پاریس هیلتون باشد.

۱۲. فراری لافراری


به جرأت می‌توانیم ادعا کنیم پاریس هیلتون اندازه‌ای فراری دارد که سال به سال هم وقت نمی‌کند سوار این خودروها شود، برای اثبات این ادعا باید بگوییم کلکسیون خودروهای فراری پاریس هیلتون شاهد یک دستگاه فراری لافراری نیز هست. این خودور پیشرانه‌ای V12 دارد و این موتور میزان ۷۸۹ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کنند. به لطف چنین قدرتی فراری لافراری در عرض تنها ۲.۵ ثانیه به میزان یک‌صد کیلومتر شتاب می‌گیرد و پس از گذشت ۴.۸ ثانیه سرعتی معادل ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیدا می‌کند. فراری لافراری از ۷ دنده خودکار بهره می‌برد که این دنده‌ها به‌صورت دستی نیز قابل تعامل هستند.

جالب است بدانید در میان خودروهایی که فراری تولید کرده است این فراری یکی از گران‌ترین آنها است و مدل ۲۰۱۴ فراری لافراری در بازارهای جهانی با قیمت گزاف یک میلیون و چهارصد و بیست دلار معامله می‌شود.

این خودرو یکی از سریع‌ترین خودروهای دنیا است و پایگاه اطلاعات خودروی آتو کار (Auto Cars) فراری لافراری را حتی از مک‌لارن پی‌وان و پورشه اسپایدر ۹۱۸ نیز چالاک‌تر و جذاب‌تر می‌داند. البته بعید می‌دانیم پاریس هیلتون در خصوص اطلاعات فنی فراری لافراری دانش خوبی داشته باشد و به‌احتمال زیاد ظاهر جذاب این فراری باعث شده تا یک دستگاه فراری لافراری را به گاراژ خود اضافه کند.

۱۱. جی‌.‌ام‌.سی یوکان هیبرید


محال ممکن است به کلکسیون خودروهای سلبریتی‌ها نگاهی داشته باشید و چشم شما به یک یا چند دستگاه شاسی‌بلند روشن نشود، پاریس هیلتون نیز برای اینکه از قافله سلبریتی‌های شاسی‌بلندسوار عقب نماند یک دستگاه جی‌.‌ام‌.‌سی یوکان هیبرید را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده است.

این خودرو به پیشرانه‌ای با ظرفیت ۶ لیتر از نوع V8 مجهز است و ۳۳۲ اسب‌بخار نیرو دارد. جی‌.‌ام‌.‌سی یوکان هیبرید با ۴ دنده خودکار عرضه می‌شود و از آنجایی که با یک خودروی هیبرید و دوگانه طرف هستیم مصرف این خودرو نیز بسیار قابل قبول است.

جی‌.‌ام‌.‌سی یوکان هیبرید به لحاظ امکانات داخلی نیز یک خودروی لاکچری است که برازنده سلبریتی زیبارویی مانند پاریس هیلتون به‌نظر می‌رسد و مدل ۲۰۱۳ این خودرو در بازارهای جهانی قیمتی حدود ۵۴،۱۴۵ دلار دارد. سیستم گرمایش خودکار صندلی‌های جلو، تنظیم اتوماتیک درجه حرارت داخل خودرو، شش اسپیکر با کیفیت از برند Bose و همچنین دوربین مشاهده عقب خودرو را می‌توان از ویژگی‌های درجه یک جی‌.‌ام‌.‌سی یوکان هیبرید نام برد.

جالب است بدانید این تنها پاریس هیلتون نیست که عاشق این شاسی‌بلند لاکچری شده است و در کنار پاریس، برد پیت، الن‌ دی‌جنرس، پرنس چارلز و تام هنکس نیز یک دستگاه از این خودرو را در کلکسیون خود دارند.

۱۰. لکسوس ال‌.اف‌.ای


در بالا اشاره کردیم که پاریس هیلتون عاشق لکسوس ال‌.‌اف‌.‌ای است،‌ انصافاً هم باید به سلیقه او در انتخاب این خودرو تبریک گفت چرا که لکسوس ال‌.‌اف‌.ای یک خودروی اسپرت تمام‌عیار به‌حساب می‌آید و پیشرانه‌ای از نوع V10 دارد. این پیشرانه قدرتمند میزان ۵۵۳ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و این خودرو را در عرض تنها ۳.۵ ثانیه به شتابی برابر با ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند. بیشترین سرعت لکسوس ال‌.‌اف‌.ای برابر با ۳۲۵ کیلومتر در ساعت است و مدل ۲۰۱۲ این خودرو در بازارهای جهانی قیمتی برابر با ۳۵۰ هزار دلار دارد.

لکسوس ال‌.‌اف‌‌.‌ای به لحاظ تجهیزات داخلی نیز یک خودروی کاملاً شیک و اشرافی است و امکانات این خودرو بدون شک نظر سلبریتی مشکل‌پسندی مانند پاریس هیلتون را جلب کرده است.

۹. لندروور رنج روور


لندروور رنج روور را در گاراژ هر سلبریتی می‌بینیم و کاملاً مشخص است لندروور رنج روور چرا به یکی از گزینه‌های ثابت کلکسیون سلبریتی‌ها تبدیل شده است. این خودرو نه‌تنها ظاهری شیک و جذاب دارد بلکه با تکیه بر پیشینه‌ و تجربه لندروور شاهد نسخه‌های جدیدی از آن هستیم که از لحاظ امکانات، قدرت و هندلینگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

در نتیجه پاریس هیلتون نیز با خرید یک دستگاه از این خودرو به جمع سلبریتی‌های لندروور رنج روور سوار پیوسته است. این خودرو از پیشرانه‌ای با ظرفیت ۲.۰ لیتر بهره می‌برد که ۲۹۶ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌‌دهد. شتاب و سرعت لندروور رنج روور نیز نسبت به دیگر خودروهای همقطارش کاملاً راضی کننده به‌نظر می‌رسد و این خودرو در عرض ۶.۴ ثانیه به سرعتی برابر با یک صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. لندروور رنج روور پس از گذشت تنها ۲۲ ثانیه مرز ۱۶۰ کیلومتر در ساعت را طی می‌کند و جعبه دنده این خودرو دارای ۸ دنده با قابلیت تعامل خودکار و دستی است.

مدل ۲۰۱۹ لندروور رنج روور در بازارهای جهانی قیمتی برابر با ۹۶ هزار دلار دارد و از قرار معلوم پاریس هیلتون علاقه زیادی به این خودرو دارد چرا که بارها این سلبریتی ثروتمند سوار بر این خودرو مشاهده شده است.

۸. لندروور رنج روور ایووک


سلبریتی‌های زیادی را سراغ داریم که لندروور رنج روور ایووک سوار می‌شوند که در این زمینه می‌توان به ویکتوریا بکام اشاره کرد، پاریس هیلتون نیز برای اینکه از ویکتوریا و دیگر سلبریتی‌ها عقب نماند یک دستگاه لندروور رنج روور ایووک را به کلکسیون شخصی‌اش اضافه کرده است.

این خودرو به پیشرانه‌ای توربوشارژ مجهز است و ۲۴۰ اسب‌بخار نیرو دارد، لندروور رنج روور ایووک در عرض ۶.۶ ثانیه به سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و پس از گذشت ۱۹.۸ ثانیه سرعت این خودرو برابر با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌شود.

لندروور رنج روور ایووک با ۹ دنده خودکار و اتوماتیک راهی بازار شده است و مدل ۲۰۱۷ این خودرو در بازار قیمتی حدود ۵۷ هزار دلار دارد.

۷. لندروور دیسکاوری


انصافاً باید گفت حضور دو خودروی لندروور رنج روور ایووک و لندروور رنج روور در گاراژ پاریس هیلتون کفایت می‌کرد و مشخص نیست پاریس به چه دلیلی یک دستگاه لندروور دیسکاوری را نیز به کلکسیون‌اش اضافه کرده است. این خودرو به پیشرانه V6 مجهز است و ۳۴۰ اسب‌بخار نیرو دارد.

اگر از طرفداران برند لندروور باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که لندروور دیسکاوری به لحاظ ظاهر و قیافه نیز خودروی بسیار شیک و جذابی است و امکانات داخلی این خودرو نیز کیفیت طراحی بالایی دارند. لندروور دیسکاوری از سرعت صفر کیلومتر در ساعت پس از گذشت ۶.۳ ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند و این خودرو بعد از ۱۶.۴ ثانیه سرعتی معادل ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می‌گیرد.

لندروور دیسکاوری دارای ۸ دنده اتوماتیک و خودکار است و مدل ۲۰۱۹ این خودرو در بازارهای جهانی ۸۲ هزار دلار قیمت دارد.

۶. بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی کابریولت


با مطالعه این فهرست حتماً با خودتان فکر کرده‌اید پاریس هلیتون بیشتر از تمامی خودروها، فراری را دوست دارد و به همین دلیل هم هست که چندین دستگاه فراری در کلکسیون او به‌ چشم می‌خورد. اما جالب است بدانید پاریس هیلتون هم مانند دیگر سلبریتی‌ها نتوانسته است جلوی خودش را برای خرید خودروهای لوکس و لاکچری بنتلی بگیرید و به همین دلیل نیز تا دلتان بخواهد در گاراژ پاریس هیلتون خودروهای رنگ و وارنگ بنتلی صف کشیده‌اند.

در این زمینه می‌توان به بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی کابریولت اشاره کرد، این خودرو که پاریس هیلتون بارها سوار آن دیده شده و کاملاً مشخص است که علاقه زیادی به آن دارد از یک پیشرانه W12 بهره می‌برد که ۶۲۶ اسب‌بخار نیرو دارد. بنتلی کانتیننتال جی‌‌.‌تی کابریولت در عرض ۴ ثانیه به سرعتی برابر با یک‌صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و این خودرو پس از گذشت ۹.۳ ثانیه سرعتی برابر با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیدا می‌کند.

بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی کابریولت که پاریس هیلتون سوار آن می‌شود دارای ۸ دنده خودکار و دستی است و مدل ۲۰۱۵ این خودرو در بازارهای جهانی با قیمتی حدود ۲۵۲ هزار دلار معامله می‌شود.

۵. بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی صورتی


حتماً شما هم به‌خوبی می‌دانید که دختران جوان علاقه زیادی به رنگ صورتی دارند و پاریس هیلتون نیز برای اینکه رخت و لباسش را با خودرویی که سوار می‌شود به‌اصطلاح سِت کند یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی صورتی به گاراژ‌اش اضافه کرده است. این خودرو از پیشرانه W12 بهره می‌برد و یکی از سریع‌ترین خودروهای بنتلی به‌حساب می‌آید.

بنتلی کانتیننتال جی‌.‌تی حدود ۶۲۶ اسب‌بخار نیرو دارد و این خودرو در عرض تنها ۳.۳ ثانیه به شتابی معادل با صد کیلومتر در ساعت می‌رسد، این بنتلی سریع و چابک پس از گذشت۸.۱ ثانیه سرعتی برابر با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیدا می‌کند.

این بنتلی صورتی و زیبا با ۸ دنده اتوماتیک و دستی راهی بازار شده است و مدل ۲۰۱۹ آن قیمتی حدود ۲۲۵ هزار دلار دارد. جالب است بدانید بتنلی‌ کانتیننتال جی‌.‌تی که پاریس هیلتون سوار آن می‌شود به داشبوردی الماس‌نشان مزین شده که این داشبورد تنها ۲۰۰ هزار دلار روی دست پاریس خرج گذاشته است.

۴. بنتلی مولسان


وقتی برای شما گفتیم کلکسیون خودروهای پاریس هیلتون از بنتلی چیزی کم ندارد ممکن است باور نکرده باشید اما مطمئن باشید سلبریتی دیگر را سراغ نداریم که تا این اندازه به بنتلی علاقه داشته و خودروهای مختلف این برند را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده باشد. برای اثبات این ادعا باید به بنتلی مولسان پاریس هیلتون اشاره کنیم.

همان‌گونه که با سلیقه پاریس آشنا شدیم این بنتلی نیز به رنگ صورتی درآمده و به‌رغم ظاهر دخترانه‌ای که دارد با یک خودروی سریع و قدرتمند طرف هستیم. بنتلی مولسان از پیشرانه V8 بهره برده است و این موتور چیزی حدود ۵۰۵ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد تا به شتابی برابر با ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در عرض ۵.۱ ثانیه دست پیدا کند.

این خودروی زیبا با هشت دنده اتوماتیک و دستی راهی بازار می‌شود و مدل ۲۰۱۹ بنتلی‌ مولسان را در بازارهای جهانی با قیمتی حدود ۳۷۰ هزار دلار می‌توان مشاهده کرد.

۳. بنتلی بروکلند
 

 

بنتلی


بعید می‌دانیم برند بنتلی مشتری سلبریتی همانند پاریس هیلتون داشته باشد و انتظار می‌رود با توجه به بنتلی‌هایی که پاریس از این برند خریداری کرده است به یکی از بهترین مشتری‌های برند بنتلی تبدیل شده باشد. در همین راستا یک دستگاه بنتلی بروکلند نیز در گاراژ پاریس هیلتون جا خوش کرده است. این خودرو پیشرانه‌ای از نوع V8 دارد و ۵۳۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.

جالب است بددانید بنتلی بروکلند به لحاظ اندازه از بنتلی کانتیننتال بزرگ‌تر است و این خودرو برای مشتریان خاصی طراحی شده که به دنبال کارآیی بالا و امکانات اشرافی هستند. پاریس هیلتون طبع معمول این بنتلی شیک و زیبا را به رنگ صورتی سفارش داده است.

بنتلی بروکلند با ۶ دنده دستی و اتومات راهی بازار می‌شود و قیمت آن چیزی حدود ۳۴۰ هزار دلار است.

۲. بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار


پاریس هیلتون برای اینکه به دیگر سلبریتی‌ها ثابت کند هیچ‌کدام آنها به لحاظ داشتن خودروهای بنتلی حریف او نمیشوند یک دستگاه بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار را به کلکسیون شخصی‌اش اضافه کرده است. این خودرو به پیشرانه V8 مجهز است و ۵۲۱ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.

بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار ار عرض ۴.۳ ثانیه از صفر کیلومتر به شتابی برابر با یک‌صد کیلومتر در ساعت میرسد و پس از گذشت ۱۰.۵ ثانیه سرعتی برابر با ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیدا می‌کند. این خودرو با هشت دنده اتوماتیک و دستی راهی بازار شده است و در بازارهای جهانی قیمتی حدود ۲۳۴ هزار دلار دارد.

طبق معمول پاریس هیلتون بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار را به رنگ صورتی درآورده تا به هوادارانش ثابت کند که عاشق صورتی است.

۱. بنتلی کانتیننتال بنتایگا


پاریس هیلتون برای اینکه کلکسیون خودروهای بنتلی‌اش تکمیل باشد یک دستگاه بنتلی شاسی‌بلند نیز به گاراژ خودش اضافه کرده است. این بنتلی که طبق معمول صورتی رنگ است از پیشرانه‌ای V8 با ۵۴۲ اسب‌بخار نیرو بهره می‌گیرد و در عرض ۳.۶ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. این شاسی‌بلند بنتلی پس از گذشت ۹.۱ ثانیه سرعتی برابر ۱۶۰ کیلومتر در ساعت را پشت‌سر می‌گذارد و با هشت دنده خودکار و دستی راهی بازار شده است.

جالب است بدانید مدل ۲۰۱۳ بنتلی کانتیننتال بنتایگا چیزی حدود ۱۶۸ هزار دلار قیمت دارد.

در این قسمت به پایان فهرست خودروهای پاریس هیلتون رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم نظر خاصی در خصوص این خودروها دارید یا اینکه اطلاعات خوبی از پاریس هیلتون می‌دانید که جالب است با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید، در قسمت نظرات این موارد را مطرح کنید.

کد خبر 110370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha