آقای جهانگیری، حرمت مسجد به متولی است +نامه

پرشین خودرو: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ایران در نامه ای به معاون اول رئیس جمهوری ضمن اعلام گذشت 40 روز از مصوبه هیات دولت برای آزادسازی خودروهای وارداتی نوشت: حرمت مسجد به متولی است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مهدی دادفر نامه ای به شرح ذیل برای اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری نوشته و ارسال کرده است که آن را با یکدیگر مرور می کنیم:

جناب آقای دکتر جهانگیری
معاون اول محترم رییس جمهور

با سلام و احترام
به استحضار عالی می‌رساند بیش از 40 روز از صدور مصوبه شماره 137161/ت5623 مورخ 16/10/1397 هیات محترم دولت که با هدف حل مشکل حادث شده به جهت انعکاس ناصحیح اطلاعات و تحلیل‌های منجر به برهم‌خوردن نظم تجارت و بازرگانی صادر شده بود می‌گذارد.


بنا بر وظیفه ذاتی تشکل‌های تخصصی و از آنجاییکه با نوع نگاه حضرتعالی نسبت به استفاده از تخصص و بکارگیری نظر خبرگان در امور آشنایی داریم با کمال تاسف بایستی به عرض برسانیم که عدم هماهنگی فی‌مابین ادارات کل در وزارت صنعت، معدن و تجارت بانک مرکزی و گمرکات و همچنین ترس از اجرای مصوبه باعث شده است که تا زمان تنظیم این مکاتبه هیچ خودرویی از گمرکات کشور خارج نشود.


از آنجاییکه اعتبار مصوبه از تاریخ صدور حداکثر 4 ماه پیش‌بینی شده است یقیناً این نوع از عملکرد و ناهماهنگی‌ها حاصلی جز ایجاد بدبینی مردم به عملکرد مسوولان افزایش فشارهای مالی به بنگاه‌های اقتصادی و افکار عمومی حاصلی نداشته و در نهایت هدف اصلی تلا‌ها و زحمات هیات محترم دولت به عنوان بالاترین مجمع اجرایی و قانونی کشور و به طور خلاصه (دولت محترم) را بی‌حاصل خواهد کرد.


مضاف بر اینکهدر شرایط محدودیت‌های حاصل از تحریم‌های خصمانه دشمنان این سرزمین متاسفانه دوستان در دستگاه‌های اجرایی به فکر اصلاح ساختارهای سیستمی و فرآیندها نیز هستند که گره‌زدن انجام امور به این نوع از نگاه یقیناْ محصولی جز آنچه که می‌بینیم و می‌بینند نیست.


لذا از آنجاییکه از قدیم‌الایام و بنا بر فرمایش قدما حرمت مسجد به متولی است تقاضا داریم ترتیبی اتخاذ فرمایید تا اینکه یا مصوبه‌ای توسط آن دولت محترم به تصویب نرسد و یا اگر مصوبه‌ای به تصویب می‌رسد توسط عوامل اجرایی بدون اهمال و ایرادگیری و بی‌توجهی به امور مردم با فوریت به اجرا درآید.


قبلاْ از تصدیع وقت و اطاله کلام کمال عذرخواهی را داریم.

دادفر
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو



نامه واردکنندگان به جهانگیری

کد خبر 110383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha