کد خبر 110391
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
دستور جدید فتحی و شفر به استقلالی ها

پرشین خودرو: فتحی و وینفرد شفر اعضای زیر مجموعه خود در استقلال را ممنوع المصاحبه کرده اند

به گزارش پرشین خودرو ، امیرحسین فتحی و وینفرد شفر تمامی اعضای زیر مجموعه خود را فعلا از رسانه ها دور کرده اند . حاشیه های استقلال این روزها در اوج قرار دارد و تقریبا شرایط آبی پوشان در بدترین وضعیت ممکن است. استقلالی ها از یک سو در نتیجه گیری در لیگ دچار مشکل شدند و البته داخل تیم نیز مشکلاتی مانند زمین تمرین، تدارکات سفر و مسائل مالی وجود دارد.

خارج از تیم نیز مشکلات آبی ها بسیار زیاد است؛ اختلاف میان خطیر و شفر از یک سو، پرونده پاتوسی و البته تشکیل هیات مدیره جدید باعث شده تا آبی ها این روزها مملو از حاشیه باشند و هر گونه تحرک از هر کدام از اعضا می تواند برای این تیم دردسر ساز شود.

به همین دلیل امیرحسین فتحی و وینفرد شفر تمامی اعضای زیر مجموعه خود را فعلا از رسانه ها دور کرده اند؛ فتحی روز گذشته صراحتا این موضوع را اعلام کرد و گفت اعضای باشگاه نباید اقدامات تحریک آمیز به ویژه در فضای مجازی انجام دهند.

از سوی دیگر شفر نیز از بازیکنان خواسته تا فعلا مصاحبه انجام ندهند و شاهد اتفاقاتی مانند صحبت های منتظری و چشمی نباشیم تا به این ترتیب با کمرنگ شدن آبی ها در رسانه ها، شایعات و حواشی این تیم کنترل شود.

کد خبر 110391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha