کد خبر 110394
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
کشف 119 خودرو و 80 دستگاه موتورسیکلت مسروقه

پرشین خودرو: رئیس پلیس پایتخت: در این طرح ۱۱۹ خودرو و ۸۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد

به  گزارش پرشین خودرو به نقل از صداوسیما، سردار" حسین رحیمی" در جمع خبرنگاران به جزئیات اجرای طرح رعد ۲۲ پرداخت و گفت: در این طرح، ۲۴ باند سرقت متلاشی و ۶۸۷ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه در این طرح ۲۸۸ حکم قضائی پیگیری و ۴۸ محکوم فراری دستگیر شدند، اظهار داشت: در این رابطه ۱۱۹ خودرو و ۸۰ دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ارزش ریالی اموال مکشوفه مسروقه را ۹ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان بیان و تصریح کرد: در اجرای این طرح ۲۵۲ خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر و ۵۸۳ معتاد متجاهر از محله ها، کوچه‌ها، خیابان‌ها و پارک‌ها جمع‌آوری شدند.
وی به کشف ۳۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بیست و دومین طرح رعد اشاره کرد و افزود: در این راستا، ۶ باند توزیع مواد مخدر در سطح شهر تهران شناسایی و اعضای آن طی عملیات‌های شبانه روزی پلیس مبارزه باموادمخدر و پیشگیری پایتخت، دستگیر شدند.
رئیس پلیس پایتخت به استرداد ۸۷ درصد از اموال مسروقه کشف شده به مال باختگان اشاره کرد و گفت: از کل سارقان دستگیر شده در این طرح ۳۴۵ تن سابقه دار و ۳۴۲ تن نیز برای اولین بار دستگیر شده اند.
سردار رحیمی در ادامه به کشف ۴۶ قبضه سلاح سرد و گرم از مخفیگاه تبهکاران دستگیر شده، اشاره کرد و عنوان داشت: در خصوص حمل و نگهداری غیر مجاز سلاح سرد و گرم در این طرح ۱۲ نفر دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در پایان ضمن تقدیر از همکاری مراجع قضائی در خصوص صدور احکام برای متهمان و دستگیرشدگان در طرح رعد ۲۲، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل و بر حسب قانون با متخلفان و برهم زنندگان نظم و آرامش شهروندان و جامعه برخورد خواهد کرد و شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با قانون شکنان مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیک‌ترین کلانتری به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 110394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha