جزییات سرقت 50 دوچرخه از هیئت دوچرخه‌سواری البرز

پرشین خودرو: رئیس هیئت دوچرخه سواری البرز گفت: خبر سرقت 50 دوچرخه از هیئت دوچرخه سواری شایعه است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، مجید سبزه پروربا اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص سرقت 50 دوچرخه از هیئت دوچرخه‌سواری استان گفت: هیئت دوچرخه سواری استان طی یک فقره چک اقدام به خرید تعدادی دوچرخه کرده بود که دبیر این هیئت پس از تحویل این دوچرخه‌ها، آنها را به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع داده و بعد از آن دوچرخه‌ها به استانداری تحویل داده شده است.

سبزه پرور گفت: شاید بهتر بود دبیر هیئت قبل از تحویل دوچرخه‌ها به اداره کل ورزش و جوانان، آنها را به هیئت تحویل می‌داد تا بعد از بررسی‌های لازم فرایند تحویلشان به استانداری انجام شود ولی در کل هیچ سرقتی صورت نگرفته و دوچرخه ها موجود هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعضای حرفه‌ای هیئت دوچرخه سواری استان بیش از 100 نفر و آماتورها هم حدود 900 نفر هستند، ادامه داد: به دلیل محدودیت‌های دوچرخه سواری برای بانوان از جمله تمرین در فضا و پیست خاص، نسبت ورزشکاران زن این رشته در مقایسه با مردان کمتر است.

سبزه‌پرور توضیح داد: در حال حاضر حدود 75 درصد رکاب زنان حرفه‌ای البرز مرد و مابقی زن هستند که امید است در آینده نزدیک شاهد افزایش جمعیت بانوان دوچرخه سوار استان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی این رشته در مدارس عنوان کرد: طرح استعدادیابی انجام شد و حدود هشت نفر از جوانان و نوجوانان دوچرخه سوار البرزی برای شرکت در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

کد خبر 110397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha