آموزش نیروهای فنی آذکرون از سوی ایساکو

پرشین خودرو: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو(ایساکو)، برای محصولات صادراتی و مونتاژی ایران‌ خودرو کشور آذربایجان، دوره‌های آموزشی فنی و تخصصی برگزار کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در راستای گسترش همکاری‌های صنعتی بین دو کشور ایران و آذربایجان، شرکت ایران‌ خودرو با همکاری سایت نفت‌ چاله در شهر باکو به مونتاژ خودروهای دنا و دنا پلاس تحت عنوان خودروی «خزر» پرداخته است.

از این‌ رو با همکاری مدیریت آموزش و مدیریت صادرات ایساکو، دوره‌های آموزشی کامل و جامعی در خصوص محصولات فوق و فن‌آوری‌های نوین آن‌ها، به مدت 105 نفر ساعت، برای نیروهای فنی شرکت آذکرون، نماینده ایران‌ خودرو در آذربایجان برگزار شد.

سرفصل آموزشی این دوره‌ها شامل نحوه عملکرد و تعمیرات ترمز ABS، موتور ملی EF7، گیربکس خانواده BE، اکسل عقب خودرو، سیستم انژکتور، برق و الکتریکال، سیستم الکترونیک و مالتی پلکس، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه عیب‌یاب خودروی دنا بوده است و در تمامی سرفصل‌های مذکور، اصول عملکرد، نحوه دمونتاز و مونتاژ، تنظیمات مجدد و پیکربنـدی، آیتم‌های مهم در خصوص سـرویس و نگهـداری، عیـب‌یـابی و اسـتفاده از ابـزار مخصوص مرتبط در هر بخش به کارآموزان توضیح داده شد.

هدف اصلی برگزاری این دوره‌ها به‌ روزرسانی و ارتقاء دانش فنی کارکنان شرکت آذکرون و بهره‌برداری از تأثیر آن در رضایت مشتریان و حفظ و ارتقاء بازار در این منطقه بوده است.

کد خبر 110405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha