مسابقات‌ استانی رالی‌خانوادگی در سلماس برگزار می‌شود

پرشین خودرو: رئیس هیئت اتومبیلرانی سلماس گفت: مسابقات استانی رالی خانوادگی، همایش خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، لوکس، اسپورت و آفرود به میزبانی شهرستان‌سلماس برگزار می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، یونس ولیپور امروز  در سلماس، اظهار داشت: با تلاش‌هایی که انجام گرفته مسابقات‌استانی رالی خانوادگی، همایش خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، لوکس، اسپورت و آفرود با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سلماس برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در بخش‌های متعددی با حضور شرکت کنندگان از شهرهای مختلف استان در تاریخ سوم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی سلماس ادامه داد: شهرستان‌ سلماس در بخش اتومبیلرانی و موتورسواری دارای ظرفیت‌های بیش‌تری بوده که سعی می‌شود از این ظرفیت استفاده کرده و سلماس را به یکی از قطب های اصلی در این رشته پرطرفدار تبدیل کنیم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی سلماس با اشاره به ساخت پیست اتومبیل رانی و موتورسواری بیان کرد: با اقداماتی که در سال‌جاری باکمک مسوؤلان شهرستانی انجام گرفته تلاش خواهیم کرد که مراحل ساخت پیست اختصاصی اتومبیل‌رانی و موتورسواری را در سال آینده آغاز کنیم.

کد خبر 110429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha