کد خبر 110439
۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
برف و مه‌گرفتگی در محورهای 8 استان

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی محورهای کشور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو ، سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، محور های گرگان-شاهرود و آزادشهر-شاهرود استان گلستان، محور های هراز، فیروز کوه و کیاسر-سمنان استان مازندران و محور جیرفت-کرمان در جنوب استان کرمان هستیم. همچنین بارش باران نیز در اکثر محور های استان گیلان مشاهده می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه رانندگان در روزهای زمستان در خودرو خود تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، افزود: محورهای درگز-قوچان و مشهد نیشابور استان خراسان رضوی برف و کولاک مشاهده می شود که در پی آن تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است. همچنین شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان های اردبیل، اصفهان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی سایر راه های کشور نیز اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه ترافیک آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

کد خبر 110439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha