کد خبر 110468
۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
پایتخت 6 در نوروز 98 روی آنتن می‌رود

پرشین خودرو: تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» گفت: در تعطیلات نوروز 98 به جای سریال «پایتخت 6» فیلم سینمایی «پایتخت» روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، الهام غفوری روز چهارشنبه  گفت: چندین سال است که عوامل و دست اندرکاران سریال پایتخت در تعطیلات ایام نوروز با این سریال مهمان خانه‌های هموطنان ایرانی هستند اما در سال جدید بنا به دلایلی تصمیم گرفته شده که این سریال تولید نشود.
وی ادامه داد: هر چند در نوروز 98 سریال «پایتخت» به روی آنتن تلویزیون نخواهد رفت اما فیلم سینمایی «پایتخت» به جای آن از تلویزیون پخش خواهد شد.

** فیلم سینمایی «پایتخت» در مرحله پیش تولید
غفوری‌ با اشاره به اینکه هنوز این فیلم سینمایی کلید نخورده است، اظهارداشت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید این فیلم سینمایی هستیم و به زودی تولید آن آغاز خواهد شد.
وی گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در فرصت باقی مانده این فیلم سینمایی برای پخش در ایام نوروز آماده شود.
غفوری ادامه داد: در فیلم سینمایی پایتخت از عوامل پیشین سریال پایتخت استفاده خواهد شد، در خصوص بازیگران نیز باید تاکید کنم که تمام بازیگرانی که نقش اصلی در سریال پایتخت داشتند در این فیلم سینمایی هم حضور خواهند داشت و این مورد در تمام فصل های پایتخت رعایت شده است.
تهیه کننده پایتخت با تاکید بر اینکه هنوز زمان پخش این فیلم سینمایی مشخص نشده است، اظهار داشت: در جلسه‌هایی که در باره زمان پخش فیلم سینمایی پایتخت با مسئولان داشتیم قرار بر این شد که این فیلم در شب عید از تلویزیون پخش شود.
غفوری همچنین اظهار داشت: هنوز کنداکتور نهایی و شبکه انتخابی برای پخش این فیلم مشخص نیست اما اخبار رسمی در این باره در اختیار مخاطبان پایتخت قرار خواهد گرفت.

** کاراکتر «باباپنجعلی» در پایتخت 6 نمی‌میر‌د
علیرضا خمسه بازیگر پایتخت نیز 28 بهمن ماه در برنامه «فرمول یک» که با اجرای علی ضیاء حوالی ساعت 17:40 از شبکه یک سیما پخش می شود، خبرهایی از ساخت «پایتخت 6» داده بود.
خمسه در این برنامه بیان کرده بود که در تمام دنیا ایرانی‌ها پیگیر پخش «پایتخت 6» هستند ‌و سراغ این سریال را از او می گیرند.
بازیگر نقش «بابا پنجعلی» در سریال پایتخت همچنین به شایعه مرگ شخصیت «باباپنجعلی» در سریال «پایتخت 6» اشاره کرد و اظهار داشت که این خبر درست نیست و من در پایتخت حضور دارم و دوباره متولد می‌شوم.
پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز 1390 از شبکه 1 سیما، فصل 2 در نوروز سال 1392، فصل 3 در سال 93 و «پایتخت 4» در رمضان 1394 پخش شد. همچنین «پایتخت 5» نیز در نوروز سال 1397 پخش شد.
این مجموعه تلویزیونی ژانر طنز و اجتماعی دارد و طی این سالها مورد استقبال مخاطبان تلویزیون بوده است.
محسن تنابنده در نقش نقی معمولی، احمد مهران فر در نقش ارسطو عامل، ریما رامین فر در نقش هما سعادت، علیرضا خمسه در نقش بابا پنجعلی، نسرین نصرتی در نقش فهمیه، بهرام افشاری در نقش شیرافکن و بهتاش، سارا و نیکا فرقانی اصل در نقش سارا و نیکا معمولی، هومن حاجی عبداللهی در نقش رحمت و نیلوفر رجایی فر نیز در نقش الیزابت از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.
بازیگرانی چون لیندا کیانی، پوریا پورسرخ، هدایت هاشمی، منگ هان ژانگ و محمدرضا علیمردانی نیز از جمله بازیگرانی بودند که در فصل های مختلف این سریال نقش آفرینی کردند.

کد خبر 110468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha