کد خبر 110534
۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
حالا تیم شفر می تواند قهرمان شود

پرشین خودرو: پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است فشار نیمه دوم پارس جنوبی جم باعث شده تا دفاع این تیم برای بازی‌های آسیایی آماده شود.

به گزارش پرشین خودرو ، مهدی امیرآبادی پیشکسوت باشگاه استقلال  درباره دیدار استقلال و پارس جنوبی که با برتری دو گله استقلال به پایان رسید اظهار کرد: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم. خیلی زود شاگردان شفر نشان دادند که به چیزی جز کسب ۳ امتیاز فکر نمی‌کنند.

وی ادامه داد: تفکر هجومی شفر باعث شد تا استقلال دو گل بزند و اضافه شدن نورافکن به سمت چپ کناره‌های ما را فعال کرده بود. پاتوسی به خوبی بازیسازی می‌کرد و تأثیر بازی او در تیم استقلال نتیجه‌اش ۲ گل داشت. در نیمه دوم هم با توجه به جلو بودن استقلال، تیم عقب کشید تا خط دفاعی هم کمی فشار را آزمایش و تحمل کند زیرا بازی‌های آسیایی استقلال در پیش است و برای مقابله با رقیبانی چون الهلال و الدحیل نیاز به حفظ نتیجه داریم.

امیرآبادی درباره بازیکنان جدید استقلال هم اظهار کرد: به هر حال بازیکنانی که در نیم فصل به استقلال اضافه شده‌اند خیلی بهتر از خریدهای ابتدای فصل آبی‌ها هستند. پاتوسی در اولین بازی خود قابلیت‌هایش را نمایش داد اما برای هماهنگی نیاز به بازی‌های بیشتری داد. مهاجمانی مثل منشأ و پاتوسی هم به خاطر ترافیک در خط حمله استقلال فشار زیادی را تحمل می‌کنند اما باید حرفه‌ای باشند و بتوانند زیر این فشار خود را نشان دهند.

او در پایان درباره بازگشت استقلال به کورس قهرمانی گفت: استقلال این پتانسیل را دارد که با این بازیکنان قهرمان لیگ برتر شود.

کد خبر 110534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha