گزینه جیلی برای رسیدن به بازارهای جهانی را بشناسید

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جیلی برای رسیدن به بازار جهانی، سدان جدید تمام الکتریکی جیلی GE11 را توسعه داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه ژانویه امسال شرکت خودروسازی جیلی صحبت از خودروی کاملا جدید GE11 به میان آورد و گفت که اولین ماشین الکتریکی این شرکت با عملکرد بسیار خوب خواهد بود که تنها در بازار چین محدود نمی شود و سایر بازارهای جهانی هم می توانند از آن بهره مند شوند. حال با گذشت تقریبا 2 ماه از این موضوع، شرکت خودروسازی جیلی تایید کرده است که خودروی تمام الکتریکی جدید این شرکت یعنی GE11 به طور کامل توسعه یافته و قرار است که هدایت کننده تلاش‌های جیلی برای وارد شدن به بازارهای جهانی خارج از کشور باشد.

 



در بیرون، جیلی GE11 یک طراحی جالب با قسمت های برجسته و بیرون زده دارد و باعث شده تا این خودروی جهانی جیلی یک طراحی جالب و جذاب داشته باشد. جزییات طراحی این اتومبیل را می توانید در تصاویر شاهد باشید، اما چیزی که با مشاهده تصاویر نخواهید دانست مشخصات فنی اتومبیل خواهد بود که در ادامه سعی داریم به این موضوع بپردازیم.

در حال حاضر خودروی الکتریکی جدید جیلی در بازار چین معرفی شده است و اطلاعاتی از نسخه بین المللی آن در دسترس نیست، اما بعید می دانیم که شرکت خودروسازی جیلی همانند خودروسازان ژاپنی آپشن های مختلفی برای عرضه محصولات خود در ریجن های مختلف داشته باشد و این انتظار وجود دارد که نسخه‌های عرضه شده در بازار چین به دیگر بازارهای جهانی هم صادر شود.

 



با تایید شرکت خودروسازی جیلی، این اتومبیل توسعه کامل خود را پشت سر گذاشته و در نیمه اول سال جاری وارد بازار خواهد شد. این خودرو دارای طول 4736 میلی متر، عرض 1804 میلی متر، ارتفاع 1503 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2700 میلی متر است که برای تامین انرژی مورد نیاز آن برای حرکت از 3 موتور الکتریکی با خروجی قدرت 177 اسب بخاری استفاده شده است و این امکان را فراهم می کند تا خودروی تمام الکتریکی جیلی به سرعت 150 کیلومتر برساعت دست پیدا کند.

کد خبر 110558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha