کد خبر 110600
۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
 یک طرفه شدن خیابان ولیعصر (عج) و شریعتی

پرشین خودرو: موسوی با اشاره به پیاده‌راه سازی در حد فاصل میدان قدس تا تجریش، جایگزین این مسیر برای خودروهای سواری را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک شهرداری تهران  با اشاره به طرح ایجاد پیاده‌راه در حد فاصل میدان قدس تا میدان تجریش، اظهار کرد: ساماندهی این محور به طور قطع جزء برنامه‌های ماست و ستاد ساماندهی خیابان شهرداری در این هفته مستقر می‌شود.

وی در خصوص محور جایگزین این طرح برای خودروهای عبوری، افزود: این محدوده یک لوپ ترافیکی می‌شود که در حال حاضر شرکت مشاور مشغول کار بر روی این طرح است تا موانع آن را برطرف کند.

شهردار منطقه یک شهرداری تهران گفت: در این لوپ خیابان ولیعصر (عج) از جنوب به شمال، خیابان شهرداری از غرب به شرق و خیابان شریعتی از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند.

 

خیابان

 


موسوی با تأکید بر اینکه این موضوع فعلا قطعی نیست و شرکت مشاور در حال بررسی بر روی آن است، تصریح کرد: بعد از اینکه این موضوع با پلیس راهور به توافق رسید، آن وقت یک کار مشترک صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: حدفاصل میدان تجریش تا میدان قدس پیاده‌راه می‌شود

شهردار منطقه یک شهرداری تهران در خصوص طرح پیاده‌راه سازی در حد فاصل میدان تجریش تا میدان قدس، ادامه داد: در مرحله اول این طرح حد فاصل این دو میدان از غرب به شرق یک طرفه می‌شود تا به منظور استفاده بیشتر از معبر به عنوان فضای پیاده استفاده شود.

وی با بیان اینکه سازمان مجری طرح بحث ترافیک را ساماندهی و سپس فضاهای پیاده را تقویت می‌کند، گفت: در این طرح قسمت غرب به شرق خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا قدس به لاین شمالی خیابان شهرداری منتقل می‌شود و از لاین جنوبی به عنوان پیاده‌راه استفاده می‌شود.
 

کد خبر 110600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha