ثبت نام رانندگان تاکسی و اتوبوس برای خدمات بیمه ای

پرشین خودرو: سازمان شهرداری و دهیاری های کشور اعلام کرد از امروز (شنبه) ثبت نام از رانندگان حمل و نقل عمومی شهری برای دریافت خدمات بیمه ای آغاز شد و رانندگان حمل و نقل عمومی شهری می توانند ثبت نام کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، ثبت نام از رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی شهری به منظور ارایه خدمات بیمه ای که زمینه آن برای نخستین بار در کشور با امضای تفاهمنامه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری شامل تاکسی و اتوبوس با رویکرد پوشش بیمه ای در دهه فجر امسال فراهم شد از صبح امروز در کشور آغاز شد.

به دنبال امضای تفاهمنامه بین اتحادیه های تاکسیرانی‌های شهری کشور و اتوبوسرانی های شهری کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران و بیمه دانا رانندگان حمل و نقل عمومی شهری، تسهیلات 3 میلیون تومانی صفر درصد خدمات بیمه‌ای شامل انواع بیمه نامه‌های خودرویی، تکمیل درمان، حوادث و عمر اعطاء می شود.

این تسهیلات به صورت دریافت وجه نقد نیست و به صورت تسهیلات اعتباری است و رانندگان حمل و نقل عمومی شهری می‌توانند با مراجعه به شعب منتخب بیمه دانا، که مشخصات آنها به سازمان های ذیربط در شهرداری ها اعلام شده، ثبت نام کنند.
رانندگان حمل و نقل عمومی شهری و تاکسیران‌ها می توانند با مراجعه به شعب بیمه و بدون مراجعه به بانک عامل همزمان تا سقف اعتبار 3 میلیون تومانی، نسبت به دریافت بیمه‌های مربوط به خودرو اعم از ثالث، بدنه و همچنین بیمه آتش سوزی و حوادث به صدور بیمه نامه اقدام کنند.
در ادامه این گزارش تاکید شده است، متقاضیان بیمه تکمیل درمان تا 20 اسفند 97 فرصت دارند اطلاعات خود و خانواده شان را تکمیل تا پس از جمع آوری و تجمیع اطلاعات نسبت به صدور بیمه نامه تکمیل درمان آنان اقدام کنند.
این تسهیلات در صورت خوش حسابی شخص تسهیلات گیرنده، بدون نیاز مجدد به حضور فیزیکی برای سالهای آتی نیز بصورت سیستمی شارژ می‌ شود.
15 بهمن امسال همزمان با دهه فجر و برای نخستین بار در کشور، تفاهمنامه همکاری اعطای تسهیلات صفر درصد به رانندگان حمل و نقل عمومی شهری شامل تاکسی و اتوبوس با رویکرد پوشش بیمه ای به امضای مدیران عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیمه دانا و اتحادیه های تاکسیرانی‌ها و اتوبوسرانی‌های شهری کشور رسید.

کد خبر 110630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha