خوش فروش ترین خودروهای الکتریکی دست دوم در آمریکا + تصاویر

پرشین خودرو: با مروری بر روی آمارهای فروش اتومبیل در بازار ایالات متحده آمریکا، این بار به موضوع سریع‌ترین فروش خودروهای الکتریکی کارکرده در بازار خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا آمارهای جهانی میزان فروش خودروهای صفر کیلومتر و فروخته شده از سوی شرکت های تولید کننده را نشان می دهد، اما گاهی اوقات بیشتر از میزان فروش خودروهای صفر کیلومتر در جهان، خودروهای دست دوم یا کارکرده خواهد بود که قشر بزرگی از مشتریان جهانی را تشکیل داده و با صرف هزینه کمتر می‌توانند نیازهای خود را برطرف کنند. حال امروز در پرشین خودرو در موضوعی جالب، سعی داریم مروری بر سریع ترین فروش خودروهای الکتریکی دست دوم در بازار ایالات متحده آمریکا داشته باشیم.

این لیست براساس داده های وبسایت iSeeCars آماده شده و شامل 7 خودروی الکتریکی فعال در بازار ایالات متحده آمریکا خواهد شد که مدل های دست دوم آن سریع ترین زمان فروش را از تاریخ ثبت آگهی تا پیدا شدن مشتری به خود اختصاص داده اند که جزییات آن را از انتها تا ابتدا در ادامه بررسی خواهیم کرد.

7- فورد فوکوس الکتریکی

 



خارج از برنامه فروش کمپانی خودروسازی فورد، نسخه کارکرده فورد فوکوس الکتریکی توانسته خود را در این لیست جا دهد و دلیل آن میانگین زمان 41.4 روز برای ثبت آگهی در وبسایت iSeeCars تا پیدا شدن مشتری خواهد بود. جالب است بدانید که میانگین زمان صرف شده برای ثبت آگهی تا پیدا شدن مشتری در خودروهای معمولی کارکرده معادل 46.4 روز خواهد بود که خودروی فورد فوکوس الکتریکی زمان کمتری به خود اختصاص داده است.

6- نیسان لیف

 

نیسان لیف



نسل دوم نیسان لیف در بازار اروپا استقبال گسترده ای داشته و تبدیل به پرفروش ترین خودروی الکتریکی در این بازار شده است، اما در بازار آمریکا میزان فروش خوب این خودرو به گونه ای نیست که آن را صدرنشین جدول فروش کند و نسخه های دست دوم آن هم در میان بهترین‌های فروش در جایگاه ششم قرار گرفته است. زمان صرف شده برای فروش یک دستگاه نیسان لیف الکتریکی نسل دوم در وبسایت iSeeCars به طور میانگین 39.4 روز عنوان شده و سریع ترین فروش برای شهر "آتلانتا" بوده است.

5- بی ام و i3

 

ب ام و برقی


خودروی کوچک الکتریکی "بی ام و" باجود قیمت نسبتا بالایی که در مقایسه با عملکرد خود دارد، توانسته در لیست بهترین فروش خودروهای الکتریکی دست دوم بازار قرار گیرد و این محبت را باید مدیون برند باسابقه و معتبر خود در بازارهای جهانی باشد. گفتنی است که خودروی "بی ام و i3" برای فروش نسخه های دست دوم خود در بازار ایالات متحده آمریکا، به طور میانگین نیاز به صرف 39.2 روز خواهد داشت و در این بین شهرهای "فونیکس" و "سیاتل تاکوما" سریع ترین زمان فروش را در کشور ایالات متحده آمریکا به ثبت رسانده‌اند.

4- فولکس واگن گلف الکتریکی

 



اگر به آمار فروش خودروهای الکتریکی در ایالت‌های کالیفرنیا، مِین، مریلند، ماساچوست، نیوجرسی، نیویورک، ورمونت و یا واشنگتن DC نگاه کنید، بلااستثنا خودروی تمام الکتریکی فولکس واگن گلف سریع‌ترین آمار فروش را دارد و همین موضوع باعث شده تا زمان صرف شده برای خرید یک نسخه کارکرده از فولکس واگن گلف الکتریکی به میانگین 38.4 روز برسد.

3- شورلت بولت الکتریکی

 



شورلت بولت الکتریکی در حال حاضر یکی از بهترین خودروهای الکتریکی فعال در آمریکا با محدوده حرکت 238 مایلی با یکبار شارژ کامل باتری های خود است و همین موضوع باعث شده تا عملکرد بسیار خوب شورلت بولت الکتریکی مورد توجه بسیاری از مشتریان آمریکایی قرار گیرد و میانگین زمان صرف شده برای فروش نسخه های دست دوم آن به 35.2 روز برسد که سریع ترین زمان فروش برای لس آنجلس به ثبت رسیده است.

2- تسلا مدل S

 


مگر می شود در رابطه با ماشین های الکتریکی صحبت کنیم و حرفی از محصولات تسلا نباشد!. محصولات تسلا به عنوان پیشگامان خودروهای الکتریکی در صنعت خودروسازی همیشه در جایگاه مطلوبی از فروش قرار دارند و علاوه بر اینکه محصولات این شرکت سالیانه پرفروش ترین خودروهای الکتریکی بازار آمریکا می شود، بلکه در بازار خودروهای دست دوم نیز یک عملکرد چشمگیر از خود به نمایش گذاشته اند و مدل S خودروی الکتریکی تسلا با ثبت میانگین 32.4 روز موفق شده جایگاه ارزشمند دوم این لیست را بدست آورد.

1- تسلا مدل X

 

تسلا مدل ایکس


در آخر به جایگاه نخست لیست و سریع‌ترین زمان ثبت شده برای فروش یک اتومبیل کارکرده الکتریکی در بازار ایالات متحده آمریکا خواهیم رسید و همانطور که انتظار می‌رفت، خودروی شاسی بلند الکتریکی منحصربه فرد تسلا مدل X توانسته در بازار خودروهای دست دوم تمام الکتریکی سریع ترین زمان فروش را با ثبت مدت 28.4 روز براساس داده های وبسایت iSeeCars داشته باشد.

کد خبر 110634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha