بزرگترین خودروساز آمریکا حجم تولید خود را افزایش می‌دهد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی جنرال موتورز به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان آمریکایی اعلام کرده است که تا آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی حجم تولید خود را در کارخانه دیترویت به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازایسنا،  شرکت‌های خودروسازی نیز همچون بسیاری دیگر از حوزه‌های دیگر از نظرات و فشارهای سیاسی دونالد ترامپ در امان نمانده‌اند و در جریان جنگ تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا، از سوی مقامات کاخ سفید و دولت آمریکا موظف شده‌اند موظف شده‌اند که به جای تولید محصولات خود در کارخانه‌های خارج از خاک ایالات متحده، فعالیت و حجم تولیدات را در کارخانه‌های وطنی افزایش و توسعه دهند.

حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در رویترز حاکی از آن است که جنرال موتورز به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده خودرو در ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته است که بعد از تعطیلی کارخانه خود در انتاریوی کانادا، میزان تولید خودرو در کارخانه دیترویت واقع در خاک آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه‌های این برند، را تا ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش و توسعه دهد.

جنرال موتورز از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده نیز در خصوص کارخانه خود در ایالت اوهایو به شدت تحت فشارهای سیاسی قرار گرفته است. گفته می‌شود که به دنبال تعطیلی کارخانه‌های جنرال موتورز خارج از خاک این کشور، ۱۵ درصد از نیروی انسانی خود را از دست خواهد داد و این بدان معناست که بالغ بر ۱۸ هزار نفر از کارکنان این خودروساز بزرگ تعدیل خواهند شد. همچنین مقامات این شرکت در این خصوص خاطرنشان کرده‌اند که با تعدیل نیرو و تعطیلی کارخانه‌های فعال خود، تا سال ۲۰۲۰ میلادی حدود شش میلیارد دلار در هزینه‌های جنرال موتورز کاهش پیدا خواهد کرد.

به گفته تحلیلگران و کارشناسان فعال در صنعت خودروسازی، جنرال موتورز در راستای کاهش هزینه‌های عملیاتی، گردش مالی بیشتر در اقتصاد آمریکا و جلوگیری از خروج ارز و درآمدزایی برای سایر کشورها تصمیم گرفته است که به ازای تعطیلی کارخانه‌های غیروطنی خود، به افزایش و توسعه میزان تولید محصولاتش در سال ۲۰۲۰ میلادی بپردازد.

کد خبر 110639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha