کد خبر 110640
۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
آقای وزیر چرا به قیمت خودرو نظارت نمی‌کنید؟

پرشین خودرو: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مشروح تذکرات کتبی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی نوبت بعدازظهر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی، مشروح تذکرات کتبی به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

*شاعری نماینده بهشهر به وزیر صنعت معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت خودروهای داخلی را در بازار کنترل کنید. چرا به وظایف قانونی خود عمل نکرده و بر قیمت‌ها نظارت نمی‌کنید؟

*خجسته نماینده همدان به وزیر راه: فرودگاه بین‌المللی همدان به دلیل سوء مدیریت در وزارتخانه و در پروازهای مشهد، تعطیل شده است و برخی پروازهای دیگر نیز در شرف تعطیل شدن است، مردم را از بلاتکلیفی نجات دهید.

*میرزاده نماینده گرمی به وزیر فرهنگ: علت بی‌توجهی و کم لطفی به هموطنان آذری زوار عتبات در عراق که مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و شهید و مجروح دادند، چیست؟

*سیدمصطفی و سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان میناب و تهران به وزیر اقتصاد: ضرورت ترخیص ۱۷ هزار تن گوشت قرمز دپو شده در بندرعباس در چارچوب مقررات با لحاظ اولویت و توزیع آن تحت نظارت ستاد مدیریت تنظیم بازار.

*نانواکناری نماینده فریدون‌کنار به وزیر راه و شهرسازی: فرودگاه بابلسر با کد ثبتی در انجمن حمل و نقل هوایی و ایکائو می‌باشد که جدیدا تفکیک و در اختیار اشخاص قرار گرفته است چرا از حقوق ملی و امنیتی کشور دفاع نکردید؟

*عباسی نماینده رودسر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: دستور رسیدگی فوری به علت تعطیل شدن کارخانجات ریسندگی املش و کارخانه شمال‌پلاستیک چابکسر در اسرع وقت

*زاهدی نماینده کرمان به وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و اقتصاد: کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان به علت فقدان نقدینگی ۱۰۰۰ نفر را تعدیل کرده و حقوق چهار ماه کارگرانش را هم پرداخت نکرده است، کمک کنید تا از تعطیلی کارخانه جلوگیری شود.

*بهادری نماینده ارومیه و ۱۷ نماینده دیگر به وزیر جهادکشاورزی: واردات بی‌رویه کود آمونیوم با وجود تولید کافی در پتروشیمی ارومیه

*آزادی‌خواه نماینده ملایر به وزیر بهداشت: دستور رسیدگی عاجل به نیازمندی‌های مراکز درمانی روستاها

کد خبر 110640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha