کد خبر 110717
۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
ابداع روش درمان تومورهای مغزی در کشور

پرشین خودرو: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از معرفی روشی نوین برای درمان تومورهای بدخیم و لاعلاج مغزی در روزهای آینده توسط این دانشگاه خبر داد و گفت: محققان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای نخستین بار در دنیا توانستند روش درمان تومورهای بدخیم مغزی را ابداع کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، محمد آقاجانی در حاشیه مراسم رونمایی از دستگاه آنالیز سنگ‌های سیستم ادراری با روش «اسپکتروسکوپی مادون‌قرمز» در مرکز تحقیقات بیماری‌های کلیوی و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بهره‌گیری از استادان مجرب، اخیراً به یک روش پیشرفته برای درمان تومورهای بسیار بدخیم و صعب‌العلاج دست پیداکرده است.

وی با اشاره به اینکه بیمارانی که دچار تومورهای بسیار بدخیم هستند از این روش مدرن بهره‌مند‌می شوند، افزود: این روش در درمان تعدادی از بیماران نتایج خوبی به همراه داشته و در روزهای آینده خبر کامل آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

مغز

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: یکی از بیماری‌های صعب‌العلاج، تومورهای بدخیم مغزی هستند که برخی از این تومورها در حال حاضر هیچ درمان مؤثری ندارند.

آقاجانی این نوید را داد که به‌زودی اخبار خوش بیشتری از درمان و تشخیص به‌موقع بیماری‌های غیر واگیر از سوی مراکز تحقیقاتی و اساتید دانشگاه معرفی می‌شود.

کد خبر 110717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha