رونمایی از کانسپت الکتریکی در سالگرد 100 سالگی سیتروئن + تصاویر

پرشین خودرو: به مناسبت سالگرد 100 سالگی سیتروئن، این خودروساز فرانسوی یک خودروی کانسپت کوچک متفاوت برای ترددهای شهری معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه آینده، کمپانی خودروسازی سیتروئن سالگرد 100 سالگی خود را جشن می گیرد، زیرا این خودروساز فرانسوی در ماه مارس 1919 توسط صنعتگر فرانسوی "آندره گوستاو سیتروئن" تاسیس شد و حالا به مناسبت سالگرد 100 سالگی این شرکت، یک طرح جسورانه و کاملا نوآورانه برای حرکت آزاد در مسیرهای شهری طراحی کرده است که ماه آینده به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019 معرفی خواهد شد.

 



کانسپت جدید و متفاوت سیتروئن با نام Ami One معرفی شده است و توصیفی جدید برای ساخت ماشین های الکتریکی شهری خواهد بود که فناوری های جدید دیجیتالی را در خود جای داده است و یک آرامش و آزادی به کاربران خود ارائه خواهد بود.

 



از لحاظ ابعاد و اندازه این خودرو چابکی کافی را خواهد داشت و می تواند مانورپذیری بالا و امکان پارک سریع و بدون دردسر را داشته باشد. محدوده حرکت اتومبیل هم با یکبار شارژ کامل به 100 کیلومتر خواهد رسید و حداکثر سرعت اتومبیل بر روی 45 کیلومتر برساعت محدود می شود که برای ترددهای شهری کافی خواهد بود.

 



این خودرو با وزن 425 کیلوگرمی به طور کلی در طول 2.5 متری، عرض 1.5 متری و همچنین با ارتفاع 1.5 متری ساخته شده است و دایره چرخش آن به عدد بسیار خوب 8 متری خواهد رسید. در خصوص مشخصات فنی و میزان قدرت موتور الکتریکی نیز صحبتی نشده است.

 

 

کد خبر 110728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha