کد خبر 110730
۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۴
کلکسیون جذاب خودروهای مایکل جکسون

پرشین خودرو: بسیاری از خودور‌های مایکل جکسون را کسی از نزدیک ندیده بود تا اینکه برای پرداخت قرض‌هایش در سال ۲۰۰۹ این خودرو‌ها به فروش رفت و این زمان بود که مشخص شد سلطان پاپ سوار بر چه خودرو‌هایی می‌شده بود.

مایکل جکسون اسطوره دنیای پاپ است و کمتر کسی را سراغ داریم که ترانه‌های او را نشنیده باشد یا دست‌کم نام او به گوشش نخورده باشد. مایکل از ۵ سالگی در صحنه‌های موسیقی حضور داشت و در طول حدود ۴۵ سال فعالیت‌اش توانست به یکی از چهره‌‌های فراموش‌نشدنی تاریخ موسیقی تبدیل شود.

مایکل جکسون حدود ۱۰ آلبوم استودیویی منتشر کرده است که ۵ آلبوم از این تعداد به‌عنوان پرفروش‌ترین آلبوم‌های دنیا شناخته می‌شود. این موارد باعث شد تا مایکل جکسون به ثروتی افسانه‌ای دست پیدا کند و پس از گروه بیتلز و الویس‌ پرسلی به عنوان پرفروش‌ترین خواننده جهان لقب گرفته‌ است. ثروت مایکل جکسون به اندازه‌ای بود که هرچقدر هم ولخرجی می‌کرد باز هم پول‌های او تمام نمی‌شد. جالب است بدانید حتی پس از مرگ مایکل در سال ۲۰۰۹ ثروت او همچنان باقی ماند و در سال ۲۰۱۶ عمارتی که در آن زندگی میکرد چیزی حدود ۸۲۶ میلیون دلار قیمت‌گذاری شد.

در بین تمامی عمارت‌های بزرگی که مایکل جکسون خریداری کرده بود عمارت او در منطقه‌ای نزدیک به کالیفرنیا بیشتر از همه به چشم می‌خورد. این عمارت که مزرعه نِوِرلند (NeverLand Ranch) نام گرفته بود چیزی حدود ۲۷۰۰ هکتار مساحت داشت و مایکل جکسون آن را در سال ۱۹۸۸ با قیمت گزاف ۱۷ میلیون دلار خریداری کرده بود.

در این عمارت بزرگ شاهد نصب چندین دستگاه چرخ‌ و فلک و سایر اسباب‌بازی‌های تفریحی کودکان بودیم. اگر از طرفداران مایکل باشید حتماً به خوبی می‌دانید که در این عمارت یک باغ‌وحش و سینما نیز وجود داشت. به این تجهیزات هیچ کاری نداریم اما چیزی که چشم ما را در میان ولخرجی‌های مایکل جکسون در این عمارت به‌‌خود جلب می‌کند گاراژی از خودروهای رنگ و وارنگ است که مایکل جکسون در طول سال‌های زندگی‌اش از برای حمل و نقل در این عمارت چند هزار هکتاری استفاده می‌کرده است.

بسیاری از خودورهای مایکل جکسون را کسی از نزدیک ندیده بود تا اینکه برای پرداخت قرض‌هایش در سال ۲۰۰۹ این خودروها به فروش رفت و این زمان بود که مشخص شد سلطان پاپ سوار بر چه خودروهایی می‌شده بود.

کلکسیون خودروهای مایکل جکسون از چیزی که فکرش را بکنید جالب‌تر است و هر خودرویی که فکرش را بکنید در کلکسیون او پیدا می‌شود، جالب اینجاست که مایکل جکسون حتی یک خودروی آتش‌نشانی را نیز در گاراژ شخصی‌اش نگهداری می‌کرد. با این حساب خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم به کلکسیون خودروهای سلطان پاپ دنیا نگاهی داشته باشیم.



لیموزین رولز رویس سیلور اسپور ۲ مدل ۱۹۹۰
 


رولز

 

این لیموزین‌ها در سال ۱۹۹۰ طرفداران زیادی داشتند و به لحاظ ابعاد نیز با یکی از بزرگترین لیموزین‌های دنیا طرف هستیم. بزرگی این خودرو قیمت بیشتری را نیز برای آن به دنبال داشته اما بدون شک برای مایکل جکسون خرج کردن چنین پول‌هایی همانند پول خرد بوده است.

لیموزین رولز رویس سیلور اسپور ۲، یک لیموزین بسیار جادار و بزرگ است که تجیزات داخلی آن از بهترین مواد ساخته شده و تودوزی این لیموزین نیز از چرم سفید و پارچه مشکی تهیه شده تا داخل این لیموزین نیز همانند ظاهر بیرون آن بسیار شیک و اشرافی باشد. حتی در پشت پنجره‌های این لیموزین نیز پرده‌ای شیک و زیبا آویزان است تا سرنشین در داخل خودرو احساس کند در یک قصر مجلل نشسته است.

ویژگی‌های این لیموزین به همین‌جا ختم نمی‌شود و این خودروی اشرافی در قسمت داخل به یک بار کامل نیز مجهز است، به لحاظ قدرت و توانایی نیز رولز رویس برای این لیموزین خود یک پیشرانه V8 با ظرفیت ۶.۷۵ لیتر را در نظر گرفته و این خودرو چهار دنده اتوماتیک دارد. این روزها چنین لیموزینی را می‌توان در بازارهای جهانی با قیمتی حدود ۳۰ تا نهایتاً ۵۰ هزار دلار خریداری کرد.

کادیلاک فلیت‌وود مدل ۱۹۵۴

عاشقان خودرو به‌خوبی می‌دانند که جذابیت‌های خودروهای قدیمی و کلاسیک قابل مقایسه با خودروهای مدرن و امروزی نیست و هیچ خودرویی جای خودروهای کلاسیک را نمی‌گیرد. مایکل جکسون نیز که چیزی از مال و منال دنیا کم نداشته است یک دستگاه کادیلاک فیلت‌وود مدل ۱۹۵۴ را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرده بود.

این خودرو در زمان ساخت خود یکی از بهترین خودروهای کادیلاک به‌حساب می‌آمد و یک ویژگی‌ خاص دیگر نیز داشت که باعث شده بود مایکل جکسون عاشق کادیلاک فلیت‌وود شود. این ویژگی‌ خاص حضور این خودرو در فیلم رانندگی برای خانم دیزی، محصول سال ۱۹۸۹ بود.

کادیلاک فیلت‌وود از یک پیشرانه V8 بهره می‌برد و سیستم خنک‌کنندگی این خودرو نیز در زمان خودش کاملاً منحصر به‌‌فرد بود. این خودرو چیزی حدود ۲۳۰ اسب‌بخار نیرو دارد که چنین قدرتی نیز در آن زمان مثال‌زدنی بود. کارشناسان خودرو قیمت کادیلاک فلیت‌وود مایکل جکسون را چیزی حدود ۳۵ هزار دلار برآورد می‌کنند در صورتی که این خودرو در دهه ۵۰ میلادی تنها با قیمتی نزدیک به ۶ هزار دلار خرید و فروش میشد.

گفته می‌شود تنها دلیل خرید این کادیلاک علاقه شدید مایکل جکسون به فیلم رانندگی برای خانم دیزی بوده است. البته از قرار معلوم این کادیلاک در میان سلبریتی‌های قدیمی طرفداران زیادی داشت چرا که الویس پرسلی نیز یک کادلیاک فلیت‌وود را به کلکسیون خودروهایش اضافه کرده بود.

اتوبوس گردش‌گری ناپلئون مدل سال ۱۹۹۷ 



اتوبوس

 

مایکل جکسون خواننده‌ای بود که ید طولایی در برگزاری تورهای جهانی داشت و دائم در سفر بود. اما کاملاً مشخص است سفرهای مایکل جکسون با سفرهای افراد معمولی فرق می‌کند و دوست داشت طوری سفر کند که امکانات اشرافی و لاکچری منزل، در سفر نیز همراه او باشد. به همین منظور اتوبوس‌ گردش‌گری ناپلئون مدل ۱۹۹۷ را خریداری کرد و این خودرو را به تمام امکاناتی که نیاز داشت مجهز نمود. در این زمینه می‌توان به صندلی‌های بسیار نرم و راحت و پهن‌کردن فرش قرمز بسیار زیبایی در کف اتوبوس اشاره کرد.

مایکل جکسون در طول مدت برگزاری تور جهانی HIStory از این اتوبوس استفاده کرد و برای راحتی هرچه بیشتر خود یک حمام سیار را نیز داخل اتوبوس قرار داد تا این خودرو وسیله راحتی سلطان پاپ را فراهم کند. جالب اینجاست حمامی که در این اتوبوس تعبیه شده بود یک وان بزرگ نیز داشت. جالب‌تر اینکه این وان بزرگ با روکشی از طلا پوشیده شده بود و در قسمت‌هایی از آن نیز سنگ‌های باکیفیت گرانیت و چینی به‌چشم می‌خورد.

جی‌.‌ام‌.سی جیمی های سیِرا کلاسیک مدل ۱۹۸۸

با توجه به شناختی که از مایکل جکسون داریم بعید به نظر می‌رسد سلطان پاپ به چنین خودرویی علاقه داشته باشد چرا که جی‌.‌ام.‌سی جیمی یکی از رایج‌ترین خودروهای دهه ۸۰ و ۹۰ آمریکا بود و در آن زمان هرکسی را می‌دیدید یکی از این خودورها داشت. اگر از علاقه‌مندان خودرو و برند جی‌.‌ام‌.‌سی باشید حتماً به‌خاطر دارید که در آن زمان این برند دو مدل خودروی شاسی‌بلند را با نام‌های بلیزر (Blazer) و جیمی (Jimmy)، تولید می‌کرد. این خودروها تا سال ۱۹۸۲ در زیرمجموعه برند شورولت به‌فروش می‌رسیدند و هر دو به لحاظ ظاهری شباهت‌های زیادی داشتند. حضور پیشرانه در جلوی خودرو و نصب یک بکسل در عقب را می‌توان از شباهت‌های اصلی میان جی‌.‌ام‌.‌سی سیرا و جیمی نام برد.

از آنجایی که مایکل جکسون همانند دیگر سلبریتی‌ها علاقه زیادی به خودروهای بزرگ و باابهت داشت یک دستگاه جی‌.‌ام‌.سی جیمی های سیِرا کلاسیک مدل ۱۹۸۸ (1988 GMC JIMMY HIGH SIERRA CLASSIC) را به کلکسیون شخصی‌اش اضافه کرد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که تصاویر زیادی از مایکل جکسون که سوار بر این خودرو شده باشد در دسترس نیست و با توجه به خودروهای رنگ و وارنگ زیادی که در کلکسیون او به چشم می‌خورد بعید می‌دانیم زیاد سوار این خودرو شده باشد.

لیموزین لینکلن تَون کار مدل ۱۹۸۸

 

لیموزین


با نگاهی به کلکسیون خودروهای مایکل جکسون به‌راحتی متوجه می‌شوید که سلطان پاپ عاشق لیموزین بود و به همین منظور نیز یک دستگاه لیموزین لینکلن تَون کار مدل ۱۹۹۸ (1988 LINCOLN TOWN CAR LIMOUSINE) در گاراژ او جا خوش کرده بود. این خودرو دارای تودوزی زیبا و اشرافی از چرم و پارچه خاکستری بود و پنل جلوی آن هم از چوب گردو ساخته شده بود تا قسمت داخل این لیموزین برازنده مهمان‌ها و شخص مایکل جکسون باشد.

لیموزین لینکلن تون کار مدل ۱۹۸۸ پیشرانه‌ای ۵.۰ لیتری دارد و به لحاظ فضای داخلی نیز یکی از بهترین و جادارترین لیموزین‌های زمان خود بود. از آنجایی که نزدیک به دو دهه از عمر این لیموزین می‌گذرد قیمت زیادی ندارد و مدل معمولی آن با امکانات استاندارد قیمتی حدود ۱۱،۵۰۰ دلار دارد . البته بدون شک لیموزین لینکلن تون کار که مایکل جکسون سوار آن می‌شد به دلیل اینکه افتخار سواری دادن به سلطان پاپ را دارد قیمتی بسیار گزاف‌تر پیدا کرده است.

ون فورد اکونولاین ای‌ ۱۵۰ مدل ۱۹۹۳


ممکن است در نگاه اول به این ون، فکر کنید با یک خودروی معمولی و نسبتاً قدیمی طرف هستید اما مطمئن باشید مایکل جکسون در خرید‌های خود اشتباه نمی‌کرد و این ون با تمامی ون‌های موجود در بازار فرق می‌کند.

ون فورد اکونولاین ای ۱۵۰ (1993 FORD ECONOLINE E150 VAN) توسط مایکل جکسون کاملاً شخصی‌سازی شده بود و یک دستگاه تلویزیون در قسمت جلوی این ون پیش‌روی سرنشینان قرار می‌گرفت تا در حین مسافرت و گشت‌ و گذار، سرگرم باشند. حضور تلویزیون در خودروهای امروزی امری کاملاً معمولی و پیش‌پا افتاده است اما در نظر داشته باشید در خصوص یک ون محصول سال ۱۹۹۳ صحبت می‌کنیم و در آن زمان کمتر خودرویی به تلویزیون مجهز بود.

یک کنسول بازی که به این تلویزیون وصل می‌شد، تودوزی چرم و امکانات شیک و لاکچری را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این ون دانست. جالب اینجاست که ظاهر بیرونی این خودرو فرق زیادی با ون‌های دیگری که ساخته شده بود نداشت. مایکل جکسون به اندازه کافی پول و ثروت داشت تا ظاهر بیرونی این خودرو را نیز کاملاً اشرافی و لوکس طراحی کند اما ترجیح می‌داد این ون ظاهری کاملاً معمولی داشته باشد تا به‌راحتی بتواند سوار بر این خودرو در خیابان‌های شهر بدون اینکه شناخته شود گشت و گذار کند. ون فوردی که مایکل جکسون سوار آن می‌شد به یک پیشرانه V6 با ظرفیت ۴.۹ لیتر مجهز بود و چهار دنده خودکار داشت.

موتورسیکلت تورینگ هارلی دیویدسون مدل ۲۰۰۱

 

موتورسیکلت


بعید می‌دانیم کسی توان خرید موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون را داشته باشد و یکی از این موتورسیکلت‌های افسانه‌ای را خریداری نکند. مایکل جکسون هم که پولش از پارو بالا می‌رفت برای تنوع هم که شده یک دستگاه هارلی دیوید‌سون تورینگ مدل ۲۰۰۱ را به کلکسیون خودروها و موتورهایش اضافه کرد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون جذابیت‌های زیادی دارند اما مایکل جکسون به این جذابیت‌ها بسنده نکرد و هاری دیویدسون تورینگ را شخصی‌سازی کرد تا به یک موتورسیکلت خاص و منحصر‌به‌فرد تبدیل شود.

منحصر‌به‌فرد بودن این موتورسیکلت از این بابت بود که مایکل جکسون ظاهر آن را شبیه به موتورسیکلت‌های پلیس طراحی کرده بود. هما‌ن‌گونه که حتماً به‌خوبی می‌دانید چنین کاری منع قانونی دارد و پلیس هرگز اجازه آن را نمی‌‌دهد اما قضیه مایکل جکسون فرق می‌کرد و بعید می‌دانیم حتی اگر سوار این موتورسیکلت باابهت هم می‌شد پلیس او را جریمه می‌کرد. از طرف دیگر مایکل جکسون به‌رغم اینکه پول زیادی برای خرید موتورسیکلت تورینگ هارلی دیویدسون خرج کرده بود هرگز زمان آن را پیدا نکرد که حتی برای یک بار هم که شده سوار این موتورسیکلت قدرتمند شود.

هارلی دیویدسون تورینگ مدل ۲۰۰۱ به یک پیشرانه V2 مجهز بود و به لطف ۵ دنده‌ای که در این موتورسیکلت تعبیه شده بود ۶۷ اسب‌بخار نیرو را در اختیار موتورسوار قرار می‌داد.

نمونه‌‌ای بازسازی شده از خودروی دیتِیمبِل مدل بی رودستر


سلبریتی‌ها علاقه زیادی به جمع‌آوری خودروهای کلکسیونی دارند. مایکل جکسون نیز که نمی‌دانست به ثروتش چکار کند نمونه‌ای بازسازی شده از خودروی دیتیمبل مدل بی رودستر (1909 DETAMBLE MODEL B ROADSTER REPLICA) را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرد. مایکل جکسون هرگز سوار این خودرو در خیابان‌ها دیده نشد و بدون شک از آن برای عبور و مرور در عمارت بزرگ خودش استفاده می‌کرده است. از طرف دیگر بعید می‌دانیم چنین خودرویی از جانب اداره راهنمایی و رانندگی کشورهای مختلف نیز مجوز حضور در خیابان‌ها را پیدا کند.

این خودرو به همان اندازه که ظاهری عجیب و غریب دارد مشخصات آن هم تاکنون برملا نشده و تنها می‌دانیم که از موتور درون‌سوز کمک می‌گیرد. همان‌گونه که از نام آن پیدا است مایکل جکسون این خودرو را دقیقاً از روی نمونه اصلی خودروی دیتمبل مدل بی رودستر که یک خودروی بسیار قدیمی است سفارش داد تا با سوار شدن بر آن حال و هوای سرنشینان خودروهای اولیه را درک کند. این خودروی عجیب و غریب نیز همانند دیگر خودروهای مایکل جکسون پس از مرگ او دوام نیاورد و دست‌آخر در یک حراجی به‌فروش رسید.

مرسدس‌بنز ۵۰۰ سِل مدل ۱۹۸۵
 

مرسدس

 



در این قسمت به یکی از موردعلاقه‌ترین خودروهای مایکل جکسون رسیدیم که از هر مناسبتی برای سوار شدن بر مرسدس‌بنز ۵۰۰ سل (1985 MERCEDES-BENZ 500 SEL) بهره می‌جست. هواداران مایکل جکسون بارها او را سوار بر این خودروی زیبا و کلاسیک می‌دیدند که از خانه‌اش به سمت استدیویی در لس‌آنجلس حرکت می‌کرد. در سال ۱۹۹۸ نیز که مایکل جکسون به عمارت بزرگ‌اش نقل‌مکان‌ کرد این مرسدس‌بنز را با خودش برد و تا آخرین روزهای زندگی‌اش گاه او بیگاه سوار بر مرسدس بنز ۵۰۰ سل دیده میشد.

طرفداران مایکل جکسون مدعی هستند او چیزی حدود یک دهه را سوار بر این خودرو شده است و هرگز از رانندگی با این مرسدس‌بنز زیبا خسته نمی‌شد. این مرسدس‌بنز در حال حاضر قیمت چندانی در بازارهای جهانی ندارد اما داستان نسخه‌ای که مایکل جکسون سوار آن می‌شد فرق می‌کند و این خودرو در سال ۲۰۰۹ با قیمت گزاف ۱۰۰ هزار دلار در یک حراجی به‌فروش رسید.

رولز رویس سیلور سِرپا مدل ۱۹۹۹


رولز رویس یکی از برند‌های محبوب در میان سلبریتی‌ها است و مایکل جکسون نیز با توجه به علاقه‌ای که به این برند داشت یک دستگاه رولز رویس سیلور سرپا مدل ۱۹۹۹ (1999 ROLLS-ROYCE SILVER SERAPH) را به کلکسیون خودروهای شخصی‌اش اضافه کرده بود. همان‌گونه که از رولز رویس انتظار داریم این خودرو ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد و به لحاظ امکانات داخلی نیز با بهترین مواد دنیا ساخته شده بود تا برازنده سلطان پاپ باشد. قسمت‌های زیادی از این خودرو با طلای ۲۴ عیار و الماس روکش شده بود و مایکل جکسون در طراحی این خودرو شخصاً تغییراتی را اعمال کرد تا این خودرو با تمامی رولز رویس‌های آن زمان تفاوت‌ داشته باشد.

طراحی های داخلی این رولز رویس نیز توسط بهترین طراحان دنیا انجام شده بود تا داخل این خودرو فضایی شاهانه و لوکس به خود بگیرد. به لحاظ قدرت نیز رولز رویس سیلور سِرپا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این خودرو از یک پیشرانه V12 با ظرفیت ۵.۴ لیتر بهره می‌برد. این پیشرانه میزان ۳۲۱ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا این خودرو به یکی از لوکس‌ترین خودروهای کلکسیون مایکل جکسون شناخته شود.

خودروی آتش‌نشانی جی‌.‌ام‌.‌سی های سیرا مدل ۱۹۸۶


انصافاً باید اعتراف کنیم سلبریتی را سراغ نداریم که در کلکسیون شخصی‌اش یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی داشته باشد اما داستان مایکل جکسون با بقیه سلبریتی‌ها فرق می‌کند و یک آتش‌نشانی قدیمی جی‌.‌ام‌.‌سی های سیرا محصول سال ۱۹۸۶ را در کلکسیون خودروهای او شاهد هستیم. این خودرو به‌‌صورت کاملاً اختصاصی برای تردد در عمارت بزرگ مایکل جکسون خریداری شده بود و در ابتدا یک خودروی معمولی بود تا اینکه با دست‌کاری‌های زیاد قسمت‌های مختلف یک خودروی آتش‌نشانی به آن اضافه شد و به خودرویی تمام‌عیار برای خاموش‌کردن آتش تبدیل شد.

مخزن آب، شیرآتش‌نشانی و چراغ‌های راهنمایی که در خودورهای آتش‌نشانی استفاده می‌کنند زیر نظر مایکل جکسون با دقت تمام به این خودرو اضافه شد. جالب است بدانید مدت‌ها پیش مایکل در مصاحبه‌ای مدعی شد گاهی اوقات احساس می‌کند همانند پیتر پَن، یکی از شخصیت‌های داستان‌های کودکان است و هر چیزی که آرزو کند را در اختیار دارد.

در این زمینه می‌توان به همین خودروی آتش‌نشانی اشاره کرد که یکی از آرزوهای پسربچه‌ها است اما کمتر بچه‌ای در بزرگسالی به چنین آرزوی می‌رسد و یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی را در گاراژ‌ خانه‌اش نگه‌ می‌دارد.

دوج وایپر مینی


این خودرو ظاهری جذاب برای بزرگ‌تر‌ها دارد اما همان‌طور که در تصویر آن می‌بینید نقاشی کارتون سیمپسون‌ها روی کاپوت آن ترسیم شده تا قیافه خشن این دوج وایپر مینی در نظر بچه‌ها نیز جذاب جلوه کند. در قسمت‌های کنار این دوج وایپر مینی نیز شاهد نقاشی‌های کارتونی هستیم تا دوج وایپر مینی به یک خودروی تمام‌عیار برای بچه‌ها و بزرگسالان تبدیل شود.

جالب است بدانید دوج وایپر مینی که مایکل جکسون سوار آن میشد به لحاظ ابعاد دقیقاً نصف یک دوج وایپر طراحی شده بود و به همین دلیل مجوز استفاده در خیابان‌ها را نداشت اما این خودرو جای خودش را در عمارت بزرگ مایکل جکسون خوش کرده بود و بدون شک کودکانی که از این مرکز بازدید می‌کردند حسابی تحت‌تأثیر این دوج وایپر کوچک اما جذاب قرار می‌گرفتند.

کالسکه‌ مونتانا


هزار و یک مدل مختلف خودرو در دنیا وجود دارد اما انصافاً باید اعتراف کرد تجربه کالسکه‌سواری لطف دیگری دارد و کسی را سراغ نداریم که از سوار شدن بر کالسکه بدش بیاید. از طرف دیگر همان‌گونه که حتماً دیده‌اید کودکان نیز علاقه زیادی به کالسکه دارند و مایکل جکسون به عنوان خواننده‌ای که روحیه‌های کودکانه در بزرگسالی او نیز باقی‌مانده بودند یک کالسکه زیبا و شیک را برای گشت و گذار در عمارت بزرگ‌اش خریداری کرد.

در سال ۲۰۰۹ بسیاری از دارایی‌های مایکل جکسون برای پرداخت قرض‌هایی که بالا آورده بود به حراج گذاشته شد و این کالسکه نیز که بدون شک مایکل جکسون خاطره‌های خوشی با آن داشت فروش رفت. این کالسکه زیبا همانند تمامی کالسکه‌ها با اسب‌ کشیده میشد اما به نیروی برق نیز مجهز بود و یک دستگاه پخش‌ سی‌دی به همراه اسپیکرهای باکیفیت تعبیه شده بود. کالسکه مونتانا در نهایت با قیمتی بین ۶ تا ۸ هزار دلار به‌فروش رسید.

خودروی گلف پیتر پن


اگر خاطر شما باشد در بالا اشاره کردیم که مایکل جکسون علاقه زیادی به پیتر پن داشت و در بسیاری از مواقع خودش را جای پیتر پن تصور می‌کرد. علاقه مایکل به این شخصیت داستانی به اندازه‌ای بود که یک خودروی گلف را به صورت کاملاً شخصی‌سازی شده با نقاشی‌هایی از پیتر پن سوار می‌شد.

در روی کاپوت این خودرو تصویری از مایکل جکسون در دنیای پیتر پن ترسیم شده بود و نقاشی‌های دیگری را نیز در سایر قسمت‌های این خودرو شاهد بودیم. این خودرو نیز دست‌آخر همانند دیگر دارایی‌های مایکل جکسون راهی حراجی شد و با قیمتی بین ۴ تا ۶ هزار دلار به‌فروش رسید.

از آنجایی که مایکل جکسون طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد، مطمئن‌ هستیم شما هم خاطره‌های خوبی با سلطان پاپ دارید، در نتیجه در پایان پیشنهاد می‌کنیم خاطره‌های خود از ترانه‌های مایکل جکسون را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

کد خبر 110730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha