جنسیس G90 لیموزین رقیبی برای میباخ آلمانی

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی جنسیس با اضافه کردن طول جنسیس G90، لوکس ترین محصول خود را در قالب یک خودروی لیموزین معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای جلوگیری از یکه تازی کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با برند "میباخ" در بازار لوکس جهانی، شرکت خودروسازی هیوندای و زیرمجموعه لوکس آن یعنی جنسیس دست بکار شده و با اضافه کردن طول جنسیس G90 و همچنین نصب محورهای اتومبیل با فاصله بیشتر نسبت به یکدیگر، محصولی لوکس برای رقابت با خودروی لوکس "مرسدس میباخ" معرفی کرده است، اما باید توجه داشت که به دلیل استقبال نه چندان بالای مشتریان آمریکایی از خودروی جنسیس G90، شرکت سازنده هیچگونه برنامه ای برای ثبت سفارش وعرضه این اتومبیل در بازار ایالات متحده آمریکا نخواهد داشت.

 

لیموزین جنسیس



مهم ترین تغییرات خودروی لوکس جنسیس G90 همانطور که از لقب جدید آن پیداست، در ابعاد خودرو دیده می شود که حالا نسبت به نسخه استاندارد افزایش قابل توجهی داشته و باعث شده تا طول کلی اتومبیل به 5945 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور آن به عدد 3450 میلی متر برسد و حتی نسخه لیموزن بلندتر از نسخه استاندارد خود و با ارتفاع کلی 1505 میلی متر ساخته شده است تا کابینی بزرگ و جادار برای سرنشینان ثروتمند خود داشته باشد.

به غیر از ابعاد و اندازه اتومبیل وهمچنین یکسری تجهیزات رفاهی در داخل کابین، دیگر هیچ چیزی بر روی جنسیس G90 لیموزین تغییر نکرده است و در زیر کاپوت آن یک موتور 5 لیتری هشت سیلندر قرار می گیرد که همانند گذشته خروجی قدرت 420 اسب بخاری دارد و نیروی آن به کمک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به رینگ های 19 اینچی تمامی چرخ‌ها ارسال می‌شود. این درحالیست که نسخه های استاندارد "جنسیس G90" با یک موتور 3.8 لیتری شش سیلندر و همچنین یک موتور 3.3 لیتری توربودوقلو شش سیلندر هم قابل سفارش خواهد بود.

 



برای خرید نسخه لیموزین جنسیس G90 در کشور کره، هزینه پایه 138 هزار دلاری در نظر گرفته شده است، این درحالیست که نسخه های استاندارد جنسیس G90 با موتور هشت سیلندر 5 لیتری قیمت پایه 105 هزار دلاری خواهد داشت و نشان می دهد که برای داشتن یک اتومبیل با مشخصات فنی یکسان و تنها طول بیشتر، نیاز به پرداخت 33 هزار دلار هزینه بیشتری هم خواهید داشت.

کد خبر 110806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha