آغاز ساخت موتورهای پیشران با قدرت ۳۵۰۰ اسب بخار

پرشین خودرو: رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: در آینده‌ای نزدیک کار طراحی و ساخت موتورهای پیشران با قدرت سه هزار و ۵۰۰ اسب بخار را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه رانش «واتر جت ملی» که در دانشگاه شریف برگزار شد، اظهارداشت: امروز ما سالن‌های انتقال قدرت و گیربکس‌های اتوماتیک و دنده‌ای را به صورت بومی می‌سازیم و می‌توانیم در این زمینه با خودروسازان همکاری کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز سیستم‌های هشت دنده هشت تبدیلی را برای صنایع مود نیاز خود ساخته‌ایم و می‌توانیم سیستم‌های دنده‌ای خودروها را به صورت دنده‌ای و اتوماتیک طراحی و تولید و بومی کنیم. این طراحی و تولید حداقل ۳۰ درصد زیر نرخ جهانی خواهد بود.

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با سامانه پیشران واترجت رونمایی شده، گفت: این موتور قدرت یک هزار و ۲۰ اسب بخار را تولید می‌کند و می‌تواند در شناورهای متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

دریادار رستگاری با بیان اینکه خط تولید سامانه پیشران واتر جت ملی راه اندازی شده است، افزود: در آینده‌ای نزدیک کار طراحی و ساخت موتورهای پیشران با قدرت سه هزار و ۵۰۰ اسب بخار را آغاز خواهیم کرد.

کد خبر 110811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha