کد خبر 110873
۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
واگذاری جایگاه سوخت بدون نسخه قرارداد

پرشین خودرو: حبیب‌زاده در خصوص احداث جایگاه سوخت در منطقه 2، گفت: شهردار منطقه بدون نسخه قرارداد زمین را تحویل داده و این کار برخلاف قانون است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورا، گفت: در برخی از مناطق برای ساخت جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس شهرداری زمین‌هایی را تحویل داده است.

وی در خصوص نحوه واگذاری این جایگاه‌های سوخت گفت: طبق مصوبه شورای شهر باید هر گونه واگذاری املاک به صورت حق بهره‌برداری رایگان و یا با شرایط معین باشد، طرح را به شورا ارائه و بعد از تصویب اجرایی کند.

حبیب‌زاده ادامه داد: در منطقه 2 شهرداری تهران جایگاه سوختی واگذار شده است و گفته می‌شود که قرارداد جایگاه به صورت متمرکز توسط شرکت سرمایه‌گذاری و تحت نظارت معاونت حمل‌ونقل ترافیک بوده است و هیچ نسخه‌ای از قرارداد در اختیار منطقه نبوده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: برای سازمان سرمایه‌گذاری نامه زدیم و 20 روز از درخواست ما می‌گذرد ولی هنوز پاسخی در این باره ندادند.

به گفته حبیب‌زاده، شهردار منطقه 2 بدون نسخه قرارداد زمین را تحویل داده و این کار برخلاف قانون است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد احداث جایگاه‌های سوخت باید مطالعات ترافیکی و ایمنی انجام شود، گفت: به نظر می‌رسد مطالعات دقیق نیست.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در برخی از موارد این جایگاه‌های سوخت در پیاده‌روها ساخته شده و تردد شهروندان را دچار مشکل می‌کند.

وی به شهردار تهران تذکر داد و گفت: شهرداری این موضوع را بررسی و اعلام نظر کند.

کد خبر 110873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha