19 هزار و 687 مجوز برای پروازهای نوروزی صادر شده است

پرشین خودرو: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۱۹ هزار و ۶۸۷ مجوز پرواز برنامه‌ای و فوق العاده برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی در ایام نوروز سال ۹۸ تاکنون خبر داد

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینكه ایام پیك پرواز نوروزی امسال از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد، گفت: برای انجام سفرهای هوایی در نوروز امسال سازمان هواپیمایی كشوری مجوز ۱۹ هزار و ۶۸۷ پرواز فوق‌العاده برنامه‌ای برای مسیرهای داخلی وخارجی صادر كرده است.

وی افزود: در مسیرهای بین المللی برای شركت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی ۵۰۴۸ مجوز و در مسیرهای داخلی ۱۴۶۳۹ پرواز صادر شده است.

جعفرزاده تصریح كرد: برای اینكه بتوان بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز ۸۶۱ پرواز فوق العاده داخلی وخارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی كشوری آماده است جهت انجام پروازهای فوق العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شركتها، براساس درخواست شركتهای هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر كند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری گفت: از این تعداد پرواز فوق العاده برای مسیرهای بین المللی ۳۹۵ مجوز برای شركتهای هواپیمایی داخلی و ۱۱۲ مجوز پرواز برای شركتهای خارجی و همچنین در مسیرهای داخلی ۳۵۴ مجوز برای شركتهای هواپیمایی داخلی صادر شده است.

وی همچنین افزود: مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه  توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شركت مربوطه و با شماره تلفن‌هایی كه در جدول زیر آمده است، تماس گرفته و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی كشوری به نشانی https://www.cao.ir ، شکایت خود را ارسال کنند.

 

 

ردیف

شركت هواپیمایی

شماره تماس

۱

شركت هواپیمایی ایران ایر

۴۶۶۲۴۲۵۸

۲

شركت هواپیمایی ماهان

۴۸۳۸۰

۳

شركت هواپیمایی آسمان

۶۶۰۲۳۶۹۷

۴

شركت هواپیمایی معراج

۶۱۹۵۴

۵

شركت هواپیمایی قشم

۴۷۹۹۲۱۲۲

۴۷۹۹۲۱۲۷

۶

شركت هواپیمایی كیش

۴۸۶۸۰۰۰۰

۷

شركت هواپیمایی تابان

۴۸۵۴

۸

شركت هواپیمایی زاگرس

۴۷۴۶

۹

شركت هواپیمایی كاسپین

۴۸۰۶۳۳۳۸

۱۰

شركت هواپیمایی آتا

داخلی (۱۳۴۵)- ۴۸۵۵

۱۱

شركت هواپیمایی ایران ایرتور

۸۹۳۱۷۰۰۰

۱۲

شركت هواپیمایی سپهران

۴۴۹۰۸۳۶۵

۴۴۹۰۲۰۵۱

۱۳

شركت هواپیمایی ساها

۶۶۶۹۴۳۴۷

۱۴

شركت هواپیمایی پویا

۶۶۰۶۳۱۶۶

۱۵

شركت هواپیمایی وارش

۴۴۶۶۸۷۳۴

۴۴۶۶۸۵۲۹

۱۶

شركت هواپیمایی كارون

۶۱۰۲۳۳۳۰

۱۷

انجمن شركتهای هواپیمایی

http://aira.ir

 

 

کد خبر 110881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha