برای اعلام تخلف در نحوه توزیع بلیت هواپیما با این شماره تماس بگیرید + جزئیات

پرشین خودرو: درحالی که با فرارسیدن تعطیلات نوروزی موج مسافرت‌های مردم تشدید می‌شود، مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شرکت مربوطه و با شماره تلفن‌های اعلامی تماس گرفته و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری شکایت خود را ارسال کنند.

به گزارش پرشین خودرو، برای اینکه بتوان بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز ۸۶۱ پرواز فوق‌العاده داخلی و خارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است جهت انجام پروازهای فوق‌العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت‌ها، بر اساس درخواست شرکت‌های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.

طبق اعلام رضا جعفرزاده-سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- ایام پیک پرواز نوروزی امسال از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد و برای انجام سفرهای هوایی در نوروز سال جاری سازمان هواپیمایی کشوری مجوز ۱۹ هزار و ۶۸۷ پرواز فوق‌العاده برنامه‌ای برای مسیرهای داخلی و خارجی صادر کرده است و در مسیرهای بین‌المللی نیز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی ۵۰۴۸ مجوز و در مسیرهای داخلی ۱۴۶۳۹ پرواز صادر شده است.

گفتنی است از این تعداد پرواز فوق‌العاده برای مسیرهای بین‌المللی ۳۹۵ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و ۱۱۲ مجوز پرواز برای شرکت‌های خارجی و همچنین در مسیرهای داخلی ۳۵۴ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی صادر شده است.

در ذیل جدول شماره تلفن شرکت‌های هواپیمایی مختلف آورده شده است که مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما به آن مراجعه کنند.

ردیف

شرکت هواپیمایی

شماره تماس

۱

شرکت هواپیمایی ایران ایر

۴۶۶۲۴۲۵۸

۲

شرکت هواپیمایی ماهان

۴۸۳۸۰

۳

شرکت هواپیمایی آسمان

۶۶۰۲۳۶۹۷

۴

شرکت هواپیمایی معراج

۶۱۹۵۴

۵

شرکت هواپیمایی قشم

۴۷۹۹۲۱۲۲

۴۷۹۹۲۱۲۷

۶

شرکت هواپیمایی کیش

۴۸۶۸۰۰۰۰

۷

شرکت هواپیمایی تابان

۴۸۵۴
۸

شرکت هواپیمایی زاگرس

۴۷۴۶
۹

شرکت هواپیمایی کاسپین

۴۸۰۶۳۳۳۸
۱۰

شرکت هواپیمایی آتا

داخلی (۱۳۴۵)- ۴۸۵۵

۱۱

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

۸۹۳۱۷۰۰۰

۱۲

شرکت هواپیمایی سپهران

۴۴۹۰۸۳۶۵

۴۴۹۰۲۰۵۱

۱۳

شرکت هواپیمایی ساها

۶۶۶۹۴۳۴۷

۱۴

شرکت هواپیمایی پویا

۶۶۰۶۳۱۶۶

۱۵

شرکت هواپیمایی وارش

۴۴۶۶۸۷۳۴

۴۴۶۶۸۵۲۹

۱۶

شرکت هواپیمایی کارون

۶۱۰۲۳۳۳۰
۱۷

انجمن شرکت‌های هواپیمایی

۴۴۰۴۲۴۱۷

 

کد خبر 110888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha