کد خبر 110932
۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۴
فولکس واگن T-Roc به خانواده R ملحق شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فولکس واگن پیش از برگزاری نمایشگاه ژنو 2019، جدیدترین عضو خانواده اسپرت R را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، معمولا کمپانی خودروسازی فولکس واگن از محصولاتی در بخش R رونمایی می کند که پتانسیل داشتن فاکتورهای اسپرت را داشته باشد، اما این بار به سراغ کراس اوور پیشرفته و آرام خود یعنی "T-Roc" رفته و آن را به خانواده اسپرت R ملحق کرده است تا در آینده رقیبی سرسخت برای محصولاتی همچون "بی ام و X2 M35i" و همچنین خودروی "آئودی SQ2" باشد.

 

فولکس واگن T-Roc



شاید خودروی کراس اوور فولکس واگن T-Roc در مدل R خود عملکرد بالا و چشمگیری همانند فولکس واگن گلف R نداشته باشد، اما این خودرو همان پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر گلف R را قرض گرفته است تا قدرت 300 اسب بخاری و همچنین گشتاور 400 نیوتن متری در اختیار کاربران خود قرار دهد. این موتور امکان استفاده از سیستم چهارچرخ محرک 4Motion و همچنین جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک DSG را فراهم می کند و به صورت اختیاری، امکان استفاده از یک پکیج پرفورمنس و همچنین سیستم ترمز قدرتمند فولکس واگن گلف R را بر روی این کراس اوور جذاب فولکس واگن فراهم خواهد کرد. جالب توجه است که فولکس واگن برای کسانی که شجاعت کافی برای هدایت کامل اتومبیل را دارند، امکان خاموش کردن سیستم کنترل کشش را فراهم کرده است.

 

فولکس واگن T-Roc



از لحاظ عملکرد، فولکس واگن T-Roc R می تواند با هدایت نیروی 300 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتن متری خود به سمت چرخ ها، مسبب رسیدن به شتاب صفر تا صد 4.9 ثانیه و همچنین سقف سرعت 250 کیلومتر برساعت شود که برای ماشین کراس اووری همچون فولکس واگن T-Roc فوق العاده خواهد بود.

 

فولکس واگن T-Roc



البته باید توجه داشت که شرکت خودروسازی فولکس واگن از خودروی "T-Roc R" به عنوان یک خودروی کانسپت با امکان تولید نزدیک یاد کرده است که معرفی رسمی و نمایش عمومی آن در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019 انجام خواهد شد که از 5 مارس امسال کار خود را در کشور سوئیس آغاز می کند و این انتظار وجود دارد که تا پایان سال جاری توسعه این خودرو به پایان رسیده و به خط تولید اضافه شود.

کد خبر 110932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha