بیشترین تصادفات بهمن ماه در چه ساعتی رخ داده است؟

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر تجزیه تحلیل، بیشترین تصادفات بهمن ماه بین ساعت 12 تا 16 با ٢٩ درصد فراوانی رخ داده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از پلیس راهور، سرهنگ نادر رحمانی افزود: ساعت 16 تا 20 با سهم 26 درصد، 8 تا 12 با 19 درصد و 20 تا 24 با 16 درصد بیشترین فراوانی تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار داشت: در عین حال ساعت یک تا چهار بامداد و چهار تا هشت بامداد هر کدام با سهم برابر پنج درصد کمترین زمان وقوع رخ داده تصادفات درون شهری در بهمن ماه بوده است.
سرهنگ رحمانی افزود: ساعت یک تا چهار بامداد و چهار تا هشت بامداد کمترین تصادفات درون شهری بهمن ماه رخ داده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه عامل 58 درصد تصادفات رانندگی برونشهری در بهمن ماه بوده است.
سرهنگ رحمانی اظهار داشت: پس از عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه که عامل 58 درصد تصادفات رانندگی برون ‌شهری در بهمن ماه بوده است، انحراف به چپ با حدود 13 درصد و عدم رعایت حق تقدم 12 درصد دیگر عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی در جاده های کشور در بهمن ماه بوده است.
وی تصریح کرد: در عین حال تغییر مسیر ناگهانی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه هر کدام با سهم 2.5 درصدی در رتبه های بعدی مهمترین علل وقوع تصادفات برون شهری در بهمن ماه بوده است.

کد خبر 110976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha