دلالان به دنبال فروش فیلتر دوده به شهرداری هستند

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مدیریت شهری برنامه ای برای خرید فیلتر دوده ندارد اما دلالانی به دنبال فروش فیلتر به شهرداری هستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، محمد علیخانی در پاسخ به پرسشی در خصوص سخنان شهردار تهران مبنی بر خرید و نصب ۷۰۰ فیلتر دوده برای اتوبوس های پایتخت گفت: متاسفانه اطلاعات اشتباهی در اختیار شهردار تهران قرار می دهند و اعتبارات پیش بینی شده برای خرید فیلتر دوده از بودجه حذف شده و مدیریت شهری برنامه ای برای خرید و نصب فیلتر دوده برای اتوبوس ها ندارد.

وی ادامه داد: کارایی فیلتر دوده بر روی اتوبوس های موجود مورد تایید قرار نگرفته اما متاسفانه دلالانی هستند که همچنان به دنبال فروش این فیلترها به شهرداری هستند و حتما در این مورد با شهردار تهران گفتگو خواهند کرد تا در جریان این موضوع قرار گیرند.

علیخانی با بیان اینکه کارخانه آلمانی تولیدکننده اتوبوس در نامه ای اعلام کرد نصب این فیلترها مورد تایید نیست، گفت: این فیلترها با موتور و سوخت اتوبوس های موجود همخوانی ندارد و تنها روی دست شهرداری هزینه می کند.

وی تاکید کرد: اگر یک دانشگاه یا یک نهاد مطالعاتی تاثیر این فیلترهای دوده را بر روی اتوبوس های موجود تایید و اعلام کند نصب این فیلترها کارایی دارد ما نیز با خرید فیلتر موافقیم اما هنوز کارایی این فیلترها تایید نشده و اعلام شده ۵۰ فیلتری که نصب شده به دلیل عدم هماهنگی میان سوخت و موتور اتوبوس ها، راننده ها آنها را باز کرده اند.

کد خبر 111000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha