کد خبر 111028
۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱
هاوال H6 کوپه وارد یک نسل جدید شد +تصویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هاوال به طور رسمی، نسل جدید شاسی بلند هاوال H6 کوپه را با قیمت کمتری نسبت به نسل قبل خود معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی هاوال پیشرفت چشمگیری در طراحی محصولات خود داشته و نسل جدید "هاوال H6 کوپه" را با چهره جذاب و پیشرفته توسعه داده است که می‌توانید جزییات این طراحی پیشرفته را چه در داخل کابین و چه در نمای خارجی شاهد باشید، اما چیزی که با دیدن تصاویر نمی دانیم، مشخصات فنی اتومبیل خواهد بود که در ادامه جزییات آن را بررسی خواهیم کرد.

 



طراحان هاوال برای ساخت این ماشین از طول 4590 میلی متر، عرض 1845 میلی متر، ارتفاع 1700 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2720 میلی متر استفاده کرده اند که برای تامین نیروی مورد نیاز این خودرو برای حرکت، از موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر متصل به یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه مرطوب استفاده شده است که خروجی قدرت آن معادل 166 اسب بخار و گشتاور آن هم معادل 285 نیوتن متر خواهد بود.

 



در خصوص امکانات رفاهی و تجهیزات عملکردی اتومبیل شرکت خودروسازی هاوال کم و کسری باقی نگذاشته و از سیستم چندرسانه‌ای پیشرفته، استارت دکمه‌ای و عملکرد هوشمند موتور هنگام استفاده، رادار جلو برای تشخیص موانع، سیستم تشخیص نقاط کور و همچنین از سیستم اختصاصی هاوال تحت عنوان "هاوال تلماتیک" در موارد برجسته سود می برد که مهم ترین قابلیت آن سیستم تشخیص و تعامل صوتی با درک بسیاری از زبان‌های جهان خواهد بود.

 



در پایان شرکت خودروسازی هاوال اعلام کرده است که خودروی نسل جدید "هاوال H6 کوپه" در مدل‌های پایه خود با قیمت 96 هزار یوان و در مدل های فول آپشن خود با قیمت 117 هزار یوان به مشتریان عرضه خواهد شد که طبق ادعای منابع خبری، نزدیک به 23 هزار یوان قیمت کمتری نسبت به نسل قبل خود دارد!.

کد خبر 111028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha