کد خبر 111041
۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
هشدار آبگرفتگی معابر در جنوب شرق کشور

پرشین خودرو: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه بارش‌ها در جنوب شرق کشور شدیدتر می شود که این امر به وقوع آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها منجر خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی افزود: فردا بارش‌ها در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، غرب هرمزگان و جنوب کرمان شدیدتر می شود و با رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی همراه خواهد بود.
وی اظهارداشت: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی، بارش ها در نیمه غربی کشور ادامه دارد و به تدریج مرکز و شرق کشور را در بر می گیرد، بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری‌، خوزستان و غرب فارس بیشتر خواهد بود.
گودرزی ادامه داد: برای امروز در برخی از مناطق نیمه شرقی وزش بادهای شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است و جمعه بخش هایی از مرکز، شرق و جنوب شرق شاهد بارندگی خواهند بود.وی گفت: اواخر وقت جمعه این سامانه بارشی از کشور خارج می شود و شنبه برای بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف پیش بینی شده است.

*** وزش باد شدید در تهران/ گرمترین و سردترین نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در تهران از امروز بعدازظهر افزایش ابر گاهی بارش باران و وزش باد، فردا در برخی ساعات بارش باران و فردا شب وزش باد شدید پیش بینی شده است و شنبه هوا صاف خواهد شد، بیشینه دمای امروز پایتخت به 13 درجه می رسد، کمینه امروز صبح 3 درجه بالای صفر بود که فردا به 4 درجه خواهد رسید.
گودرزی گفت: راسک و قصر قند در استان سیستان وبلوچستان با دمای 28 درجه بالای صفر و ازنا در استان لرستان با دمای منفی 13 و فیروزکوه با منفی 8 به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور بودند.

کد خبر 111041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha