کد خبر 111079
۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
معرفی قریب‌الوقوع بی‌ام‌و M2 CS +تصاویر

پرشین خودرو: یک منبع آگاه از معرفی قریب‌الوقوع بی‌ام‌و M2 CS با توان ۴۴۵ اسب‌بخار و گیربکس ۶ دنده دستی سخن گفته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، بی‌ام‌و M2 قوی‌ترین نسخه سری ۲ محسوب میشود که توسط تیونر اختصاصی این شرکت یعنی M پاور ارتقاء یافته است. این کوپه کوچک و فرز که ارزان‌ترین محصول M پاور نیز محسوب میشود، چندی پس از معرفی، در نسخه Competition (رقابتی) نیز عرضه شد. این نسخه از M2 استاندارد بسیار سریع‌تر بوده و در مقابل رقبای این کلاس قد علم کرد. حال گویی بی‌ام‌و به این مقدار نیز قانع نبوده و قرار است یک نمونه قوی‌تر از مدل Competition با پسوند CS عرضه کند.

البته شایعات زیادی درباره نام این خودروی نیرومند منتشر میشود و برخی منابع نام آن را CSL نیز اعلام کرده‌اند. این خودرو همچون مدل‌های بی‌ام‌و M3 CS و M4 CS قرار است با شماری از موارد ارتقاء یافته فنی نسبت به M2 Competition عرضه شود. مهم‌ترین تغییری که در این مدل اتفاق افتاده، افزایش توان موتور به ۴۴۵ اسب‌بخار است که برای آن یک گیربکس ۶ دنده دستی و یک نمونه دوکلاچه اتوماتیک نیز قابل سفارش است.



بی ام و

 

در کنار موارد فنی ارتقاء یافته مشتریان همچنین امکان سفارش چهار رنگ مختلف با نام‌های مشکی کبود، سفید آلپاین (اشاره به کوه‌های برفی آلپ)، نقره‌ای هوکنهایم و آبی میسانو (دو مورد آخر نام پیست‌های اتومبیل‌رانی) را دارند. دیگر تغییرات در نمای ظاهری شامل سپر‌های جدید و حجیم‌تر و استفاده گسترده‌تر از فیبرکربن در آن میشوند. همچنین ترمز‌های سرامیکی با روکش فیبرکربن نیز در این خودرو استفاده شده است.

در کابین خودرو نیز فرمان با روکش جیر با کیفیت قابل سفارش است و تودوزی داخلی نیست به صورت خاص برای این مدل درنظر گرفته شده است. با وجود اینکه آخرین نسل بی‌ام‌و M3 و M4 به پایان تولید رسیده، تا زمان عرضه نسل جدید این دو، M2 CS نقش یکی از قوی‌ترین کوپه‌های بی‌ام‌و را بازی خواهد کرد اما این بدان معنی نیست که نسل جدید M3 و M4 قوی‌تر از این خودرو معرفی نشوند.


خودرو

 

کد خبر 111079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha