منابع محلی چین: به زودی، کراس اوور جدید بایک EX3 به بازار می آید

پرشین خودرو: منابع محلی چین اعلام کردند که تا دو ماه آینده، خودروی کاملا جدید «بایک EX3» برای عرضه به مشتریان وارد بازار خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، در آخرین دوره از نمایشگاه اتومبیل گوانگژو 2018، شرکت خودروسازی بایک یک خودروی کانسپت کاملا جدید با فرمی شبیه به خودروهای کراس اوور تحت عنوان EX3 رونمایی کرد و سپس اعلام کرد که این خودرو در قالب یک اتومبیل کاملا الکتریکی فعالیت خود را در بازار آغاز خواهد کرد. حال منابع خبری چینی مدعی هستند که اولین سری از "بایک EX3" از خط تولید این شرکت خارج شده و از ماه آوریل سال جاری، یعنی حدودا 2 ماه دیگر برای عرضه به مشتریان وارد بازار خواهد شد.

در طراحی ظاهری، نسخه نهایی بایک EX3 شباهتی بسیار نزدیک به نسخه کانسپت خود دارد و در قسمت جلوی آن از چراغ‌های باریک LED در قسمت بالا و چراغ‌‌های اصلی روشنایی بر روی سپر استفاده شده است. به خاطر الکتریکی بودن این خودرو، جلوپنجره اتومبیل یک طراحی بسته دارد و تنها یک ورودی هوا بر روی سپر اتومبیل تعبیه شده که به طراحی بهتر اتومبیل نیز کمک کرده است. از امکانات ویژه این خودرو نیز می‌توان به سیستم خودکار شروع و توقف، ترمز پارک الکتریکی، سیستم پارک اتوماتیک، سیستم تهویه خودکار کابین و همچنین پورت های USB برای شارژ دیوایس‌های خارجی اشاره داشت.

برای طراحی و ساخت نسخه نهایی اتومبیل، شرکت خودروسازی بایک از طول کلی 4200 میلی متر، عرض 1780 میلی متر، ارتفاع 1638 میلی متر وهمچنین فاصله بین دو محور 2885 میلی متر استفاده کرده است و همچنین برای تامین نیروی مورد نیاز آن برای حرکت، یک موتور الکتریکی 160 کیلووات ساعت را مورد استفاده قرار داده است که از طریق مجموعه باتری های 3 لایه قدرتمند شرکت "CATL" تغذیه می شود.

کد خبر 111091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha