کد خبر 111100
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
20 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: 20 محور مواصلاتی کشور به دلایل مختلف مانند ریزش کوه، عدم ایمنی کافی، یخ زدگی، سیل و تخریب پل، رانش زمین، راه سازی و بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از پلیس راهور، سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه افزود: جاده اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز مسدود است. همچنین در استان گیلان محور پونل-خلخال به علت ریزش کوه پل و در استان کهگیلویه و بویراحمد محور سی سخت-پادنا به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.
وی افزود: در استان همدان محور گنجنامه-تویسرکان به علت عدم ایمنی کافی، در استان کردستان محور فرعی سروآباد-پاوه به کردنه ته ته به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی، در استان مازندران محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله) به علت سیل و تخریب پل و در استان مازندران محور چمستان فرعی در کاپی به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.
سرهنگ رحمانی ادامه داد: در استان ایلام محور روستایی نسار شهرستان چرداول به علت رانش زمین، در استان ایلام محور زرنه-سومار به علت عملیات راهسازی، استان زنجان محور دندی-تکاب به علت بارش برف و کولاک شدید و در استان کردستان محور فرعی اورامانات به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود است.

کد خبر 111100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha