کد خبر 111104
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
آغاز نهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی

پرشین خودرو: نهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفند آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، نهمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز (شنبه ۱۱ اسفند ماه) آغاز شد و در آن قرار است اعضای هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی سراسر کشور تعیین شوند.

در تهران نیز قرار است این انتخابات در موعد مقرر در محل هتل لاله برگزار شده تا ۴۰ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، انتخاب شوند.

بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران چنانچه مهلت زمانی رای دهی تمدید نشود نتایج تا ساعت ۱۹ امروز اعلام شود.

رای گیری به صورت الکترونیکی در کمتر از 3 دقیقه

فعالان اقتصادی فرآیند رای گیری به صورت الکترونیکی را نقطه عطف انتخابات دوره نهم اتاق بازرگانی تهران دانسته و اعلام کردند: فرآیند رای گیری به صورت الکترونیکی در کمتر از 3 دقیقه انجام خواهد شد.

تخلفات انتخابات به حداقل رسید

یداله صادقی، نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی در جمع خبرنگاران، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، دقت و صحت انتخابات را افزایش داده و صرفه جویی در زمان را سبب خواهد شد.

وی افزود: به هر حال تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی در اتاق بازرگانی وجود داشته است که البته در دوره هشتم انتخابات اتاق بازرگانی تهران، انتخابات به صورت نیمه الکترونیکی انجام شد؛ اما این دوره به صورت کاملا الکترونیکی برگزاری انتخابات را شاهد هستیم.

کد خبر 111104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha