کد خبر 111133
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
ممنوعیت رانندگی افراد حادثه آفرین در ایام نوروز

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه امسال پنج هزار تصادف منجر به فوت شده است، گفت: با بررسی کنترل رفتارهای پرخطر رانندگان و ضمن هماهنگی با دستگاه قضا از رانندگی افراد خطرساز و حادثه آفرین در ایام نوروز جلوگیری می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سردار تقی مهری روز شنبه در حاشیه همایش روسا و فرماندهان راهور ناجا در جمع خبرنگاران افزود: به طور کلی 85 درصد تصادفات منجر به فوت در نوروز سال گذشته به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده که از این تعداد 38 درصد تصادفات جرحی و فوتی فقط به دلیل خستگی و خواب آلودگی رخ داده است.

وی به مردم توصیه کرد در ایام تعطیلات نوروزی 98 برنامه ریزی کرده و با آرامش به سفر بروند و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

سردار مهری اضافه کرد: مسافران وسایل نقلیه خود را به لحاظ فنی بررسی کرده و از مبدا تا مقصد را جز سفر بدانند و با خستگی رانندگی نکنند و بدانند هیچ چیزی جای خواب را نمی گیرد.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سه هزار و 400 نقطه حادثه ساز برون شهری و 2 هزار نقطه حادثه ساز درون شهری وجود دارد و ضمن تعامل با شهرداری و سازمان راهداری قرار است این نقاط آشکارسازی شوند.
سردار مهری افزود: بیش از 60 درصد تصادفات منجر به فوت نوروز 97 در 30 کیلومتری شهرها دچار حادثه شدند.
وی ادامه داد: امسال پنج هزار تصادف منجر به فوت داشته ایم که با بررسی کنترل رفتارهای پرخطر رانندگان و ضمن هماهنگی با دستگاه قضا از رانندگی این افراد در ایام نوروز جلوگیری می کنیم.

کد خبر 111133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha