کد خبر 111161
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
۷۰۰ پل پایتخت باید مانیتور شود

پرشین خودرو: شهردار تهران با اشاره به لزوم مقاوم‌سازی پل‌های پایتخت اعلام کرد که باید وضعیت ۷۰۰ پل پایتخت مانیتور شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در آئین بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی با بیان این که امروز توانستیم علیرغم همه مشکلات مالی چهار پروژه افتتاح کنیم،گفت: این پروژه‌ها در شرایطی اجرا شده که شهرداری منابع مالی کافی نداشت اما علیرغم مشکلات تلاش شد که پروژه‌ها و طرح‌های که پیشرفت فیزیکی بالای داشته‌اند به بهره‌برداری برسند و امیدواریم روند افتتاح پروژه‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به این که مقاوم‌سازی پل‌های بسیار مهم است،اظهارکرد: در سال ۱۹۹۵ در کوبه ژاپن زلزله‌ای رخ داد که با این که تنها ۲۰ ثانیه بود اما ۶۰۰۰ نفر کشته و دو اتوبان اصلی شهر و زیرساخت‌ها تخریب شدند و راه‌های امدادی به مردم بسته شد. این نشان می‌دهد که توجه به زیرساخت‌ها و پل‌ها در حوزه مقاوم سازی بسیار مهم است.

شهردار تهران با بیان این که باید ۷۰۰ دهنه پل تهران مانیتورشود، گفت: امیدواریم چند پروژه دیگر تا آخر سال افتتاح شود.

حناچی با اشاره به این که با توجه به وضعیت مالی تغییر رویکردی را در پروژه‌های عمرانی شاهد خواهیم بود و بخشی از بار مالی را به سمت سرمایه گذاری بخش خصوصی پیش می‌بریم،اظهارکرد: روز گذشته تصاویری خوبی را در بلوار میرداماد دیدم و میرداماد در تسخیر دوچرخه‌ها بود. امیدواریم روزی برسد که همه تهران در اختیار دوچرخه‌ها باشد تا بتوانیم روزهای پاک بیشتری را شاهد باشیم البته دستیابی به این موضوع مهم مستلزم همکاری همه کسانی است که می‌توانند ما را در تحقق این مهم کمک کنند. امیدواریم روزی برسد که ما برای حل مشکلاتمان از وسایل شخصی خود کمتر استفاده کنیم.

وی با بیان این که به یُمن پیگیری‌های شهرداری طرح تفصیلی منطقه ۲۲ در شورای عالی معماری به تصویب رسیده و اسناد آن عن قریب است که ابلاغ شود، گفت: توسعه آتی منطقه ۲۲ قطعاً براساس این برنامه خواهد بود.

حناچی درپایان اظهارکرد: امید است در چشم انداز پیشرو با کمک مردم بتوانیم شهر بهتری بسازیم و بتوانیم گزارش بهتری در آینده به مردم بدهیم.

کد خبر 111161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha