گسترش مراکز فروش و خدمات پس از فروش آمیکو با افتتاح نمایندگی گرگان

پرشین خودرو: گروه صنعتی آمیکو که از ابتدای سال سیاست گسترش نمایندگی های این برند را در پیش گرفته بود، نمایندگی این شرکت در گرگان را افتتاح کرد تا عدد نمایندگی های آمیکو در شمال کشور به 3 نماینده مجاز برسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از افتتاح و راه اندازی باشگاه مشتریان و نمایندگی های آمیکو در شهر های آمل و رشت، این بار نوبت به استان گلستان و شهر گرگان رسید تا میزبان باشگاه مشتریان آمیکو و نمایندگی مجاز این برند باشد.

آمیکو در حال حاضر صاحب 56 نمایندگی در سراسر کشور است که به خودروهای سنگین و سایر محصولات این برند خدمات می دهند.

 



با توجه به ورود آمیکو به عرصه خودروهای سواری و پیکاپ ها، آمیکو اقدام به استانداردسازی نمایندگی ها و آموزش نیروهای این نمایندگان برای ارائه خدمات به روز به پیکاپ های آسنا و سایر محصولات این شرکت که در آینده نزدیک معرفی می شود، کرده است.

 



آمیکو که در حال حاضر تلاش می کند در هر استان یک نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش متناسب با استانداردهای روز داشته باشد، در سال جاری 4 نمایندگی کرمانشاه، رشت، آمل و گرگان را افتتاح کرد که در حاشیه هر کدام از این افتتاحیه ها، از به روزرسانی هایی در باشگاه مشتریان این شرکت نیز رونمایی کرد.

در حاشیه افتتاح نمایندگی آمیکو در استان گلستان و شهر گرگان، گردهمایی خودروهای اسپرت و کلاسیک میزبان بازدیدکنندگان بود.

این گردهمایی که توسط هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان تدارک دیده شده بود با حمایت مالی گروه صنعتی آمیکو از ورزشکاران این استان در فضایی استاندارد و با حضور جمعی از مدیران انتظامی و دولتی شهر گرگان برگزار شد.

کد خبر 111171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha