کد خبر 111216
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
زیرساخت جاده های کشور در انتظار به روز رسانی!

پرشین خودرو: فرمانده ناجا گفت: متاسفانه زیرساخت‌ها در جاده‌های اصلی و فرعی به اندازه وسایل نقلیه و تعداد سفرها، اضافه و به روز نشده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سردار حسین اشتری صبح امروز در چهاردهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: مجموعه راهنمایی و رانندگی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ناجا است و بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

وی افزود: در راهنمایی و رانندگی تنوع مأموریتی بالا و ایجاد نظم در حوزه ترافیک کار سخت و دشواری است.

فرمانده ناجا گفت: با توجه به اینکه تعداد تولید خودرو افزایش پیدا کرده است تعداد سفرها هم بیشتر شده و به مراتب حوادث بیشتری رانندگان را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: متأسفانه زیرساخت‌ها در جاده‌های اصلی و فرعی به اندازه وسایل نقلیه و تعداد سفرها، اضافه و به روز نشده است.

سردار اشتری تصریح کرد: ولی با تمام این کمبودها با کمک مأموران راهنمایی و رانندگی و تدابیری که اندیشیدند در برخی از استان‌ها کاهش تصادفات داشته‌ایم.

وی گفت: درست است که در برخی از استان‌ها و در برخی از شرایط زمانی تعداد تصادفات زیاد است ولی در مجموع که بخواهیم نگاه کنید ماه عسل تلاش‌های پلیس راهنمایی و رانندگی کاهش تصادفات بوده است.

سردار اشتری تاکید کرد: متأسفانه بودجه امنیت راه‌ها هم خیلی کم است و هم تأمین نمی‌شود، اینها اساس کار است که بتوانیم با کمک آنها آمار تصادفات را کاهش دهیم و اینها در مواردی نیز که در دسترس و اختیار ناجا باشد.

کد خبر 111216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha