شوگان؛ معبر جدید میتسوبیش برای ورود به بازار ون ها + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی میتسوبیشی نسخه جدیدی از خودروی شاسی بلند میتسوبیشی شوگان اسپرت معرفی کرد، اما دوست دارد یک خودروی ون باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فقدان وجود یک خودروی ون در بین محصولات میتسوبیشی، باعث شده تا این خودروساز ژاپنی به خودروهای شاسی بلند خود روی آورده و از بین آنان یک خودروی شبه "شاسی بلند/ ون" آماده کند. هرچند در کارنامه فعالیت میتسوبیشی یک خودروی اختصاصی ون تحت عنوان "Delica" دیده می‌شود، اما این خودرو هیچگونه پیشرفتی در فعالیت چندساله خود نداشته و به تاریخ پیوسته است تا حالا شرکت خودروسازی میتسوبیشی در نبود یک برند کاملا مستقل "ون"، از خودروی شاسی بلند خود برای معرفی وسایل نقلیه باربری استفاده کند.

 

میتسوبیشی شوگان



میتسوبیشی نسخه جدید "شوگان" را با نام جدید Sport Commercial برای بازار داخلی انگلستان طراحی کرده است و با حذف صندلی‌های عقب اتومبیل، آن را عملا تبدیل به یک خودروی باربری کرده است، هرچند تغییرات میتسوبیشی تنها در حذف صندلی‌ها خلاصه نشده و سقف اتومبیل وهمچنین فضای بار اتومبیل برای بهره وری حداکثری تا حد امکان افزایش داشته است و در مجموع ظرفیت بار 4848 لیتری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که برای فرم یک خودروی شاسی بلند شگفت انگیز است.

 



در زیر کاپوت، شوگان اسپرت همان موتور 2.4 لیتری توربوشارژر میتسوبیشی L200 را در اختیار دارد که خروجی قدرت آن معادل 178 اسب بخار بوده و می‌تواند امکان یدک کشیدن تریلرهای 3.1 تنی را فراهم کند، هرچند ظرفیت بارگیری داخل کابین آن 600 کیلوگرم است. میتسوبیشی می گوید که با ارسال نیروی 178 اسب بخاری به سمت چرخ ها، شتاب صفر تا صد 11 ثانیه و حداکثر سرعت 180 کیلومتر برساعت بدست می آید. مصرف سوخت آن هم برای کارکرد 100 کیلومتر در حالت ترکیبی معادل 8.6 لیتر خواهد بود.

میتسوبیشی شوگان با تبدیل شدن به یک خودروی نیمه ون/ نیمه شاسی بلند، خصوصیات قبل خود را فراموش نکرده است و همچنان ویژگی‌های نسخه استاندارد خود را به ارث می برد. این خودرو مجهز به سیستم کمک حرکتی در سربالایی بوده، مجهز به سیستم چهارچرخ محرک است و همچنین حالت‌های مختلف رانندگی از جمله "شن و ماسه"، "گل و برف" و یا رانندگی در سطوح "سنگ ریزه" را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کد خبر 111234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha