کد خبر 111248
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
چه برندهایی گوشی تاشو تولید می‌کنند؟

پرشین خودرو: با توجه به آنکه گوشی‌های تاشو تبدیل به یکی از مهم‌ترین ترندهای اصلی سال ۲۰۱۹ میلادی شده‌اند، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی تولید این محصول روی آورده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

با اینکه تولیدکنندگان موبایل و غول‌های تکنولوژی متعددی در جهان به سمت و سوی توسعه، طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند تاشو روی آورده‌اند، اما برخی از آنها همچون اپل به نظر می‌رسد که هنوز برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر ندارد. برخلاف شرکت آمریکایی اپل، برخی دیگر از شرکت‌های آسیایی همچون سامسونگ و هواوی گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود ربوده‌اند و در این حوزه پیشتازی می‌کنند. در همین راستا، سامسونگ و هواوی از دو گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خود رونمایی و پرده برداری کرده‌اند و نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را به سمت و سوی خود جذب کرده‌اند.

بنابراین کارشناسان و تحلیلگران در این گزارش که در وب سایت زد دی نت آمده است، نام تمامی برندهای تکنولوژی و سازندگان گوشی‌های هوشمند را که تاکنون اقدام به معرفی و رونمایی کرده‌اند، ذکر کرده و به صورت یک فهرست درآورده‌اند تا به کاربران نوید عرضه زودهنگام گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر را بدهند.

سامسونگ (گلکسی فولد)
هواوی (میت ایکس)
موتورولا

شیائومی
اوپو
زدتی‌ای
ال‌جی
 

کد خبر 111248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha