بررسی عملکرد و چسبندگی سدان پژو در تست گوزن + ویدئو

پرشین خودرو: پژو 508 جدید با تغییرات اساسی، موفق شده در عملکرد خود پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی پژو می‌داند که همه می‌خواهند یک ماشین شاسی بلند خریداری کنند و با خودروی پژو 3008 به این هدف خود رسیده است، اما این خودروساز فرانسوی نمی خواهد سال‌ها پیشرفت سدان‌های سایز متوسط خود را متوقف کند، به همین دلیل نسل جدید پژو 508 را به یک خودروی کوپه چهار نفره با ویژگی‌های اسپرت تبدیل کرده است، اما آیا عملکرد فنی این خودرو هم با تبدیل شدن به یک خودروی سدان اسپرت کوپه تغییر کرده است یا خیر که در ادامه مروری بر تست گوزن آن توسط متخصصات km77 خواهیم داشت.

پژو 508 دارای یک بدن کوچک‌تر نسبت به قبل خود است و ظاهر آن جذاب و جسورانه‌تر شده است و حالا تست‌های گوزن آن نشان می‌دهد که همانند ظاهر اتومبیل، عملکرد آن هم بسیار چابک‌تر شده است. تا جایی که تست این اتومبیل در سرعت 80 کیلومتر برساعت در نوع خود حیرت انگیز بوده و با استفاده از سیستم تعلیق تطبیقی استاندارد، رول بدن اتومبیل به حداقل ممکن رسیده است.

تست گوزن یا به اصطلاح تست "موس (Moose)"، برای سنجش پایداری اتومبیل ‌هنگام فرمان دادن‌های سریع و ناگهانی انجام می شود و به نوعی شبیه ساز ورود ناگهانی گوزن به جاده و عکس العمل ناگهانی راننده برای فرمان دادن و جلوگیری از برخورد با آن در جاده خواهد بود و امروزه خودروهای تولید شده در جهان به دلیل استفاده از سیستم های پایداری الکترونیکی و دیگر تجهیزات ایمنی، پایداری آنان رشد قابل توجهی داشته و می توانند ایمنی سرنشینان اتومبیل را هنگام فرمان دادن‌های ناگهانی تامین کنند. در تست جدید متخصصان km77 که پایداری اتومبیل را با انجام تست گوزن مورد سنجش قرار می‌دهند، آخرین نسخه تولید شده از پژو 508 مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 


 

کد خبر 111263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha