شرایط تردد خودروهای ساکن محدوده طرح ترافیک اعلام شد

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص شرایط تردد خودروهای ساکن محدوده طرح ترافیک، گفت: به ازای هر سند ثبتی یک خودرو اجازه تردد با شرایط خاص در محدوده طرح ترافیک دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، شهروندان  خواستار رسیدگی به مشکل ساکنان محدوده طرح ترافیک فاقد سند مالکیت تهران شدند.

شهروندان عنوان کردند«پروژه مسکونی ۲۱۴ واحدی مجتمع یاس سیروس توسط شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در محله سیروس تهران ساخته شده و از طریق مرکز خدمات حوزه های علمیه طلاب به برخی از طلاب و روحانیون تهران واگذار گردیده که علیرغم واریز بموقع مبالغ دارای مشکلات فراوانی می باشد. اما مشکلی که با اجرایی شدن طرح جدید ترافیک دامنگیر اکثر ساکنان مجتمع که از قشر طلبه و کم درآمد جامعه می باشند بحث خروج از طرح می باشد. با توجه به اینکه هنوز پایان کار مجتمع به لحاظ کم کاری و سوء مدیریت پیمانکار اخذ نگردیده و به تبع آن سندی هم برای واحدها صادر نشده است ، امکان ثبت واحدها در سامانه my.tehran وجود ندارد. پیگیری ها هم از طریق شهرداری و مرکز خدمات حوزه به نتیجه ای نرسیده است و ساکنان یا مجبور هستند قبل از ساعت 6:30 از طرح خارج شوند یا تن به جریمه روزی 24 هزارتومانی خروج از طرح بدهند.»

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص وضعیت تردد ساکنین محدوده طرح ترافیک گفت: به ازای هر سند ثبتی اجازه تردد به یک خودرو در محدوده طرح ترافیک داده می‌شود و آنها می‌توانند از تخفیف استفاده کنند.
 

وی با بیان اینکه باید افرادی که در محدوده طرح ترافیک زندگی می‌کنند برای استفاده از تخفیفات سند ارائه کنند، گفت: با هر پلاک ثبتی یک خودرو می‌تواند در محدوده با تخفیفات تردد کند آنهایی که فاقد سند هستند نمی‌توانند؛ حتماً باید سند ثبتی وجود داشته باشد که به آنها اجازه تردد با تخفیفات داده شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: در غیر اینصورت افراد برای تردد هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک را باید پرداخت کنند.

کد خبر 111384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha